رسانه‌ها می‌توانند کمک ارزشمندی برای شرکت‌های دانش بنیان باشند

میکائیلی گفت: رسانه ها می توانند کمک ارزشمندی برای شرکت های دانش بنیان در ابعاد مختلف باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، مجید میکائیلی، در حاشیه رویداد جام امید رسانه در فارس به خبرنگاران گفت: نقش آفرینی و هم افزایی سازمان بسیج رسانه و سازمان بسیج علمی در معرفی دستاوردها و همچنین در زمینه کسب استعدادها و ظرفیت های شرکت های فناور و شرکت های دانش بنیان و معرفی شرکت‌ها به جامعه می‌تواند امید آفرینی و نشاط را در جامعه شاهد باشیم.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس ادامه داد: برخی شرکت ها امروز در حوزه تجاری سازی مشکلات بسیاری دارند، کسانی که طرح هایی را از ایده تا دیده دارند و به تولید محصول می‌رسانند و حتی در حوزه تجاری سازی اقداماتی را انجام می‌دهند.

میکائیلی با بیان اینکه رسانه ها می توانند بسیار اثرگذار باشند، اظهار کرد: اما امروز یکی از اقدامات بسیار ضروری که می‌تواند اثرگذاری داشته باشد، رسانه های استان فارس هستند که در حوزه معرفی، تجاری سازی و میز صادرات می‌تواند کمک های ارزشمندی را به شرکت های دانش بنیان، شرکت های نوپا، هسته های توانمند ساز و تشکل های علمی، فکری و پژوهشی در سطح استان داشته باشند.

وی همچنین از آمادگی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس جهت همراهی و کمک به رسانه ها جهت انعکاس دستاوردهای نظام به ویژه در حوزه دانش و فناوری، نانو، پزشکی، نظامی و… خبر داد.

نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در فارس در تاریخ ۲  و 3 دی ماه با حضور تیم های خبرگزاری ها ، روزنامه و پایگاه های خبری ، در محل پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد.

این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید ، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی،  یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس  پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی  بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.
 

کد خبر 1740668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha