«یلدای مهرورزی» در جوار امامزادگان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برنامه های شب یلدا بقاع متبرکه خراسان رضوی را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن طولانی ترین شب سال و شب یلدا که یکی از آیین های سنتی ما ایرانیان است، بقاع متبرکه استان نیز با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و همچنین اقداماتی خیرخواهانه تلاش کردند سهمی در اعتلای معنویت و کمک به مردم خوب استان و مجاورین خود داشته باشند. 

وی افزود: از جمله برنامه های این شب ها برگزاری «محفل انس با قرآن کریم» در بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه(ع) کاشمر بود که باحضور قاریان و اساتید قرآن شهرستان کاشمر و روستاهای همجوار و با تلاوت استاد خورشاهی، قاری و حافظ کل قرآن برگزار شد.

«یلدای مهرورزی» در جوار امامزادگان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان قوچان، به همت اداره اوقاف و مرکز افق ۵۰ بسته ویژه شب یلدا به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال تهیه و به خانواده های کم برخوردار در سطح شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: در بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) روستای شیلگان و امامزاده عبدالرحیم(ع) شهرستان درگز نیز به همت مرکز افق، تعداد ۶۱ بسته ویژه شب یلدا به ارزش ۳۴۱ میلیون ریال تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده عنوان کرد: تعدادی بسته حمایتی ویژه یلدا نیز توسط بقعه متبرکه امامزادگان هاشم و محتشم علیهماالسلام روستای پیوه ژن مشهد تهیه و بین خانواده های کم برخوردار این منطقه توزیع گردید.

وی گفت: در  امامزادگان علی و ابراهیم علیهما السلام بداغ آباد شهرستان جوین نیز همزمان با شب یلدا، با همکاری اداره اوقاف و مرکز افق بقعه متبرکه، ۱۴ بسته ویژه شب یلدا، ۲۶ بسته کمک معیشتی و... به دانش آموزان و خانواده های نیازمند روستا اهدا شد.

«یلدای مهرورزی» در جوار امامزادگان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: به همت مرکز افق بقعه متبرکه بی بی حسنیه (س) شهرستان تربت حیدریه، در این بقعه نیز تعداد ۲۴ بسته ویژه شب یلدا به ارزش ۷۲ میلیون ریال تهیه و پس از بسته بندی به خانواده های کم برخوردار اهدا گردید.

وی اضافه کرد: خیران و نیکوکاران در بقعه متبرکه بی بی شطیطه (س) و بی بی پسندیده(س) شهرستان نیشابور نیز با تهیه ۲۵ بسته ویژه شب یلدا به ارزش ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال لبخند را به خانواده های کم برخوردار در شهرستان اهدا کردند.

حجت الاسلان احمدزاده یادآور شد: با مشارکت خیرین ۱۰ بسته حمایتی شامل میوه، آجیل، شیرینی و شکلات به ارزش ۴۰ میلیون ریال نیز در بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمدعلوی(ع) مشهد تهیه و در قالب طرح «یلدای مهرورزی» بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

پایان پیام/

کد خبر 1740740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha