مرکز درمانی لوندویل از کمبود تجهیزات رنج می‌برد

مرحبا با بیان‌اینکه تنها مرکز درمانی شهر لوندویل از کمبود تجهیزات رنج می‌برد،گفت: مشکل کمبود تجهیزات مرکز درمانی لوندویل برطرف شود.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، غلامرضا مرحبا امروز(دوشنبه، ۴ دی) در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) آموزش و پرورش برگزار شد از عدم به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان انتقاد کرد.

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی به تنها آمفی تئاتر این شهرستان اشاره کرد و افزود: این آمفی تئاتر با گنجایش ۷۰۰ نفر مورد بهره‌برداری کامل قرار نگرفته و مشکلاتی همچون تجهیزات صوتی و گرمایشی دارد.

وی از کمبود تجهیزات بهداشتی در تنها مرکز درمانی شهر لوندویل انتقاد کرد و گفت: این مرکز درمانی حتی از وجود یک آمبولانس و خودرو نیز محروم است.

مرحبا بر تجهیز این مرکز درمانی به تجهیزات تاکید کرد و ادامه داد: لوندویل یک شهر پرتراکم است و ضروری است به تنها مرکز درمانی آن رسیدگی شود.

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با اشاره به اینکه بندر این شهرستان یکی از بنادر مهم و استراتژی در کشور است، اضافه‌کرد: تعطیلی بندر و اسکله آستارا شایسته کشور، استان و شهرستان نیست و این موضوع باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان‌اینکه دهیاران شهرستان با مشکلات انبوه مالی نسبت به زیرسازی آسفالت معابر عمومی در روستاها اقدام کرده‌اند، ادامه داد: پیمانکار قبلی ترک فعل کرده و طبق قرارداد به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است.

مرحبا اظهارکرد: اقلیم آستارا باران‌خیز بوده و با گذشت زمان و از دست دادن هوای مساعد امکان زیرسازی و آسفالت معابر عمومی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مشکل نان آستارا هنوز حل نشده و مشکلاتی در این حوزه وجود دارد بر لزوم رسیدگی به مشکلات در این خصوص تاکید کرد.

امام جمعه بندر آستارا گفت: با وجوداینکه این مشکل، یک مسئله ساده است؛ اما صدای مردم را درآورده و مردم در این خصوص دغدغه دارند و خواستار رسیدگی به این مشکل هستند.

محمدرضا شهاب‌زاده نیز در این جلسه، اظهارکرد: طرح‌های عمرانی خوبی در سطح شهرستان آستارا در حال اجرا است.

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه این شهرستان محور تحولات حوزه ققفاز و کریدور شمال - جنوب است، افزود: در تلاشیم راه آهن آستارا – آستارا به خط ریلی آستارا – رشت متصل شود.

وی تصریح‌کرد: با متصل شدن این خطوط ریلی به یکدیگر کریدور شمال-جنوب فعال و تکمیل شده و این به سود منطقه است.

شهاب‌زاده از احداث ۶۱۳ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان آستارا خبر داد و خاطرنشان‌کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی با مشکل آورده نقدی مواجه بوده و قادر به تامین مبلغ پیش‌پرداخت تعیین شده نیستند  که باید برای مشکل آنها باید تدبیری اندیشیده شود.

کد خبر 1740803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha