روایت خاطرات 2 شهید دماوندی در شب‌های خاطره

خاطرات 2 شهید دماوندی در قالب شب‌های خاطره در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، سلسله برنامه‌های شب‌های خاطره این بار با عنوان «یلدای شهدایی» به همت حوزه هنری شهرستان دماوند، شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند و پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی در سالن اجتماعات مسجد جامع دماوند برگزار شد.

گفتنی است، در این برنامه، خانوده معظم شهدا، حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند، نورمحمدی رئیس حوزه هنری دماوند، صدیفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند، زمانیان معاون پرورشی آموزش و پرورش دماوند، مسعودی فرمانده حوزه محمد رسول‌الله (ص) دماوند و جمعی از بسیجیان پایگاه شهید مصطفی خمینی مسجد جامع و اقشار مختلف مردمی حضور داشتند.
لازم به ذکر است، فرزندان شهیدان «رحمت‌الله اسماعیلی» و «درویشعلی کیانیشاد» در این برنامه که با حال و هوای یلدایی همراه بود، به بیان خاطراتی از پدران والامقام خود پرداختند و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
گروه سرود منتظران مهدی (عج) مدرسه امام رضا (ع) نیز به اجرایی سرودی در وصف شهدا پرداختند و در آخر از خانواده معظم دو شهید اسماعیلی و کیانیشاد با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.
شهید رحمت اله اسماعیلی سی ام خرداد ۱۳۱۵ در شهرستان دماوند چشم به جهان گشود  در هفدهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در ‌ام‌الرصاص عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
همچنین شهید درویشعلی کیانیشاد در سوم خرداد سال ۱۳۱۱ در شهر دماوند به دنیا آمدند و سرانجام در 27 اسفندماه سال 1364 در منطقه عملیاتی فاو عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 1740806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha