خانواده شهدا گنجینه جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خانواده های شهدا گنجینه های ملت هستند و در خدمت به آنان باید از فرصت ها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(۴دی) در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که در حسینیه بنیاد شهید برگزار شد، اظهارداشت: ایمان به خدا و نافع شدن دو خصلتی است که بالاتر از آن چیز دیگری نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ایمان به خدای یگانه داشتن باید بر دل، قلب و زبان اعمال و رفتار فرد جلوه داشته باشد.

وی ادامه داد: خدمت گزاری به مردم یک فرصت است که در یک مقطعی این خدمتگزاری برای مردم فراهم می شود و چه خوب که انسان از این فرصت بهترین بهره برداری را نماید.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: خداوند می فرمایند من خدا جانشین شهید در میان خانواده اش هستم کسانی که مشغول خدمت به خانواده شهدا هستند سبب خشنودی خداوند را فراهم می کنند.

وی عنوان کرد: شهدا از خواستنی های دنیا دست کشیدند و دوری همسر و فرزند را تحمل کردند که موفقیت در جهاد اکبر است و شهید با شهادتش در رضوان الهی قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: خانواده شهدا هم شریک جهاد اصغر و هم جهاد اکبر بوده و پیروز در این دو میدان هستند.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی ملت هستند، ادامه داد: فرصت خدمتگزاری به خانواده شهدا را توفیق الهی بدانیم و هر خدمتی که به خانواده شهدا انجام شود در مقابل فداکاری شهدا به حساب نمی آید.

وی با بیان اینکه صبر و شکیبایی پدران، مادران و همسران قابل تقدیر است، گفت: خانواده شهدا گنجینه های ملت هستند و بهاء خدمت به آنان را خداوند پرداخت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی پرچم شهدا به دست خانواده شهدا است، نباید از گذشته پشیمان شد و از آینده نیز نترسیم اگر همین راه را ادامه دهیم به هدف می رسیم و حرکت در این مسیر پیروی آرمان ها و از ارزش های اسلامی است.

وی عنوان کرد: این انقلاب یک انقلاب دینی و فرهنگی بوده و هست خدمت گزاران در پایبندی به آرمان ها و ارزش های اسلامی، انجام واجبات و ترک محرمات  باید پیشرو باشند.

کد خبر 1740813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha