۹‌ دی نماد میثاق امت با ولایت است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: ۹ دی روزی است که مردم با حضور میلیونی خود، چشم فتنه را کور کردند و همه قشرهای مردم با هر سلیقه سیاسی و اجتماعی آمدند تا بصیرت خود را از طریق میثاق با ولایت به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، جلسه برنامه ریزی مکتب حاج قاسم و ۹ دی در عنبرآباد برگزار شد.

حجت الاسلام حمید بامری در این جلسه، گفت: اهمیت بزرگداشت ۹ دی بر کسی پوشیده نیست و در این روز مردم نشان دادند همواره پای کار دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.


امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: در این روز مردم بصیر و وظیفه شناس ایران اسلامی راه خود را از فتنه گران جدا کردند و بساط فتنه را بر چیدند.

وی ۹ دی را یوم الله خواند و تصریح کرد: ۹ دی، رویدادی مهم و بزرگ در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

حجت الاسلام بامری ۹ دی را حماسه ساز خواند و عنوان کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مایوس و ناامید کردند.  

امام جمعه عنبرآباد تاکید کرد: ۹ دی روزی است که مردم با حضور میلیونی خود، چشم فتنه را کور کردند و همه قشرهای مردم با هر سلیقه سیاسی و اجتماعی آمدند تا بصیرت خود را از طریق میثاق با ولایت به نمایش بگذارند.

کد خبر 1740819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha