۹ دی فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و ولایت

یزدان افشاری پور ۹ دی را فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و ولایت برشمرد و عنوان کرد: حضور یکپارچه مردم در ۹ دی سال ۸۸ آبی بر آتش فتنه انگیزی دشمن ریخت و با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی طومار فتنه گران بر چیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یزدان افشاری پور در جلسه برنامه ریزی مکتب حاج قاسم و ۹ دی در عنبرآباد، گفت: بزرگداشت ۹ دی از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که ۹ دی یکی از روزهای بسیار حساس در تاریخ انقلاب اسلامی است.

فرماندار عنبرآباد با اشاره بر ضرورت تبیین فتنه سال ۸۸، خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان و نوجوان ما باید بدانند منافقین در سال ۸۸ چه کاری انجام دادند و چگونه مردم بی‌گناه را به شهادت رساندند و چه خسارت هایی به کشور وارد کردند.

وی ۹ دی را فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و ولایت برشمرد و عنوان کرد: حضور یکپارچه مردم در ۹ دی سال ۸۸ آبی بر آتش فتنه انگیزی دشمن ریخت و با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی طومار فتنه گران بر چیده شد.

افشاری پور با بیان اینکه ملت ایران با حضور حماسی خود در ۹ دی، خط بطلانی بر فتنه های دشمنان کشید، اضافه کرد: ملت ایران در این روز ثابت کردند همچنان پایبند عهد و پیمان خود با انقلاب و رهبری هستند.

فرماندار عنبرآباد تصریح کرد: ۹ دی روزی است که مردم ایران نشان دادند، دشمنان خود و انقلاب اسلامی را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنها را نمی خورند.

کد خبر 1740821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha