اوقاف و امور خیریه در راستای رفع مشکلات جامعه نقطه‌زنی کند

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با تاکید بر نقطه زنی در رفع مشکلات مردم، گفت: شما می توانید در عرصه های مختلف تاثیرگذاری داشته باشید، لذا باید همواره با محصول غنی و قوی و با هدف مشخص در هر موضوعی وارد شوید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،  حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد در جلسه ستاد هماهنگی امور خیریه خراسان رضوی، موضوع خیریه و انجام کارهای خیر را مهم دانست و گفت: در اهمیت و ضرورت آن جای صحبت نیست و فرمایش امام رضا(ع) است که فرمودند: مَنْ فَرَّجَ عَنْ مُؤْمِنٍ فَرَّجَ اَللَّهُ عَنْ قَلْبِهِ یَوْمَ اَلْقِیَامَةِ؛ هر کس به مؤمنی گشایشی دهد، خدا روز قیامت دلش را گشایش دهد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: در این دوره ای که مردم مشکلات و گرفتاری دارند اگر بتوانیم گرهی از مشکلات مردم را باز کنیم، هم در دنیا و هم در آخرت برای ما گره گشا خواهد بود و خوش به سعادت شما که توفیق این خدمت را دارید.

گنابادی نژاد تصریح کرد: اوقاف و... در همه موضوعات کار می کنند در حالی که اگر هر دستگاهی با توافق یکدیگر در یک موضوع کار کنند، موفق تر عمل خواهند کرد.

وی با تاکید بر نقطه زنی در رفع مشکلات فرهنگی و ... مردم، افزود: شما می توانید در عرصه های مختلف تاثیرگذاری داشته باشید، لذا باید همواره با محصول غنی و قوی و با هدف مشخص در هر موضوعی وارد شوید به عنوان مثال اگر در منطقه ای مسئله طلاق بیشتر وجود دارد، در این خصوص ورود کنید.

گنابادی نژاد بیان کرد: طراحی مدل یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه شود، امسال برای اولین بار تمام ‌مجموعه های فعال در عرصه مردمی را جمع کردیم اما متاسفانه اینها به تیغ اداره مالیات می خورند لذا باید اینها را تسهیل گری کنیم و روی موضوعات متوقف شویم تا این ستاد معنای خود را پیدا کند و  ما نیز در این خصوص همراه شما هستیم.

وی در مورد عفاف و حجاب نیز گفت: این از موضوعاتی است که باید شبکه مسائل آن را ببینیم، تولید، توزیع، مصرف، برندینگ و مارکت هر کدام یک بخش هستند که باید همگی این ها را در برنامه های خود لحاظ کنیم، در غیر این صورت اگر صد برابر این فعالیت هایی که انجام شده را انجام دهیم، در همین جایی که هستیم درجا خواهیم زد و اتفاق ویژه ای نخواهد افتاد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی بیان کرد: روی این موضوع متمرکز شویم که وقتی مسافری به مشهد وارد می شود از داخل هواپیما تا وقتی وارد هتل و خیابان های مشهد می شود، مجتمع های عفاف و حجاب تبلیغ شود، لذا اوقاف و دستگاههای دیگر اگر به عرضه کنندگان عفاف و حجاب به شرط تخفیف آنها در محصولات  امتیاز بدهد، بازاری درست و موجب رونق آن می شود.

وی افزود: برای فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب باید ابزار و لوازم را در حوزه عفاف و حجاب فراهم کنیم.

گفتنی است در ابتدای جلسه رئیس و اعضای ستاد امور خیریه خراسان رضوی گزارشی از عملکرد این ستاد را ارائه نمودند.

پایان پیام/

کد خبر 1740837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha