ناکارآمدی مدیران رابطه مستقیم با کاهش رضایتمندی مردم دارد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید با عواملی که رضایت مندی مردم از زندگی را کاهش می دهد مبارزه شود، گفت: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت بی منت به مردم با هدف تقویت امید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با محوریت بزرگداشت حماسه مردمی ۹دی و تقویت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در این خطه ازشمال کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بصیرت، مقاومت و زن با بیان اینکه بین نشاط و احساس نشاط باید تمیز قائل شد، اظهار کرد: احساس عدم نشاط در جامعه نقشه دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه به نظرسنجی دشمن نیز بدبین هستیم، گفت: ملاک نشاط و شادی در جامعه اسلامی با دیگر جوامع متفاوت است.

حجت الاسلام محمدی لائینی مطابق متون دینی مسافرت نیز از عوامل افزایش نشاط محسوب می شود، افزود: ادارات برای مسافرت و تفریح سالم کارکنان تدبیر کنند تا شاهد افزایش نشاط اجتماعی باشیم.

وی با بیان اینکه اجتماعات دینی امت اسلامی نیز می تواند افزایش نشاط اجتماعی را همراه داشته باشد، ادامه داد: عوامل تخریب مظاهر دین داری باید شناسایی و مرتفع شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه جامعه مومن انقلابی بامشاهده مظاهر بی حجابی و سگ گردانی غمگین می شوند، گفت: مسئولین باید برای رفع ناهنجاری ها تدبیر کنند.

وی با بیان اینکه عدم رعایت احترام به مظاهر دین داری موجبات افسردگی و کاهش عزت نفس را فراهم می آورد، افزود: عده ای دنبال تضعیف امید هستند نباید اجازه داد که میزان رضایت از زندگی در جامعه اسلامی کاهش یابد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید با عواملی که رضایت مندی مردم از زندگی را کاهش می دهد مبارزه شود، گفت: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت بی منت به مردم با هدف تقویت امید مورد توجه باشد.

وی به مشکلات حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در استان اشاره کردو افزود: برخی از ناکارآمدی ها موجبات کاهش اعتماد عمومی را فراهم می آورد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه زیرساخت های صادرات در استان باید فراهم شود به جای اینکه شاهد توزیع برنج خارجی در مازندران باشیم، خاطرنشان شد: مسئولین برای رفع درد مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه عده ای قلیل از مسئولین دولت فعلی در نمازجمعه و اجتماعات حضور می یابند، گفت: مسئول حقوق دولت را می گیرد در راهپیمایی و نمازجمعه حاضر نمی شود که آسیب زاست.

کد خبر 1740926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha