دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان زنجان در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) اسلام آباد

رئیس کل دادگستری استان زنجان به همراه جمعی از معاونین قضایی استان و مسئولان دستگاههای اجرایی با حضور در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) اسلام آباد با مردم دیدار و مشکلات قضایی آنان را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام فرجی برحق، رئیس کل دادگستری زنجان گفت: حضور مسئولان قضایی در مساجد و بین مردم از سیاست های قوه قضاییه است و دادگستری استان زنجان هم به تبعیت از این سیاست قوه با دعوت از مسئولان اجرایی و خدمات رسان با حضور معاونین دادگستری استان  در مساجد و محلات پای صحبتها  و مشکلات آنها می نشینند.

وی افزود: از برکات دیدارهای عمومی و مردمی مسئولان درمساجد مشکلات بروکراسی اداری که ممکن است برای مردم وجود داشته باشد با حضور مسئولان در بین مردم ضمن دسترسی آسان مردم به خدمتگزاران خود موجبات گشایش در امورات شود.

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان زنجان در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) اسلام آباد

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه مشکلات محله ای مردم در مناطق مختلف زنجان قبل از حضور در مساجد احصا و از مسئولان امر پیگیری می شود ادامه داد : امرور که در مسجد موسی بن جعفر (ع) اسلام آباد زنجان هستیم مشکل مسیر گشایی  وجود داشت که با پیگیری از مسئولان امر و گزارش آنها  در این دیدار مشکل  مسیر گشایی  برطرف شده که اهالی محل نسبت به این موضوع اعلام  رضایت کردند.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات استان زنجان و همچنین این محله وجود معتادان متجاهر در خیابانها و پارک ها است که موجب ایجاد مزاحمت برای شهروندان میشود که در این حصوص اقدامات خوبی انجام شده که همین جا از استاندار زنجان به لحاظ پیگیری که در این خصوص انجام دادند تشکر می کنم .

رئیس کل دادگستری زنجان  اظهار کرد: با جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر هم چهره شهر از شرایط خوبی برخوردار خواهد شد، هم شاهد کاهش سرقت های خرد خواهیم بود، بنا براین با راه اندازی کمپ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر معتادان به مواد مخدر ضمن درمان این افراد نسبت به حرفه آموزی آن ها اقدام خواهد شد.

کد خبر 1740928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha