لزوم راه اندازی دبیرخانه نشاط اجتماعی در مازندران

آهنگر با بیان اینکه تلاش داریم مصوبات شورای فرهنگ عمومی مازندران به افزایش نشاط اجتماعی ختم شود، گفت: امید می رود با محوریت دفتر مدیرکل اجتماعی استانداری دبیرخانه نشاط اجتماعی در استان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان آهنگر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در هشتادوپنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان که به میزبانی نماینده ولی فقیه درمازندران با محوریت بزرگداشت حماسه مردمی ۹دی و تقویت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در این خطه ازشمال کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدای والامقام ایران اسلامی، با اشاره به عمق اراده مردم مازندران به ائمه اطهار(علیهم السلام) که به تشکیل اولین حکومت علویان در این دیار شد، اظهار کرد: تلاش داریم رویه شورای فرهنگ عمومی در این استان برمحور مشورت، هم افزایی و هماهنگی باشد.

وی با بیان اینکه به واسطه سالروز تشکیل اولین حکومت علویان در مازندران با دستور رئیس دولت سیزدهم روز مازندران در تقویم رسمی کشور جانمایی شد و در هفته مازندران با انجام برنامه های متعدد فرهنگی و هنری شاهد ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم بوده ایم، گفت: وضع موجود نشاط اجتماعی در استان در حال بررسی و تحقیق است.

لزوم راه اندازی دبیرخانه نشاط اجتماعی در مازندران

آهنگر با اشاره به چالش ها و مشکلات حوزه فرهنگ در مازندران خطاب به اعضای شورای فرهنگ عمومی مازندران خواستار انجام پژوهش و تحقیق برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ این استان شد.

وی خواستار تشکیل دبیرخانه نشاط اجتماعی در دفتر مدیرکل اموراجتماعی استانداری مازندران شد و گفت: دستگاه هاباید نسبت خود رابرای ایجاد نشاط اجتماعی در مازندران معرفی کنند.

کد خبر 1740929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha