واکنش نیروهای مقاومت فلسطین به ترور سردار موسوی

نیروهای مقاومت از جمله جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و جهاد اسلامی ترور سردار موسوی را در سوریه محکوم کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه بین الملل: به دنبال شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در منطقه زینبیه حومه دمشق گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین واکنش نشان دادند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین ترور سردار موسوی را محکوم کرد

«جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتکاب جنایت ترور موسوی توسط رژیم صهیونیستی اقدام جنایتکارانه این رژیم است که منطقه و کل جهان را هدف قرار می‌دهد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین  در بیانیه‌ای شهادت سردار سید رضی موسوی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران صمیمانه تسلیت گفت و تاکید کرد: سردار سید رضی موسوی نقش مهمی در حمایت از مقاومت و ارتقای توانمندی‌های آن در عرصه‌های مختلف داشته است.  

در ادامه بیانیه آمده است: این جنایت جز با هماهنگی و همکاری آمریکا و غرب صورت نگرفته است و این اقدام تلاش مذبوحانه تل‌آویو برای فرار رو به جلو بوده  است و این اقدامات  تنها به شدت گرفتن حملات علیه رژیم صهیونیستی و همدستان آن در منطقه خواهد شد. این دشمن جنایتکار و ترسوی رژیم صهیونیستی دیگر احساس امنیت و ثبات نخواهد کرد، بلکه باید وحشت زده منتظر پاسخ باشد.

این جبهه در پایان بیانیه خود تاکید کرد که نیروهای مقاومت در جبهه‌های مختلف در فلسطین، لبنان، یمن، عراق آماده هستند و رژیم صهیونیستی و متحدانش  پشت سر هم ضربه خواهند خورد  و هر گونه ترور عزم مقاومت را برای رسیدن به هدف اصلی خود که حذف این موجودیت سرطانی است، افزایش می‌دهد.

جهاد اسلامی، ترور سردار موسوی را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ترور ناجوانمردانه رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه شهید سردار سید رضی موسوی یکی از برجسته‌ترین فرماندهان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به شدیدترین الفاظ محکوم کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: رهبر شهید نقش اساسی و محوری در حمایت از نیروهای مقاومت در منطقه و حمایت از مردم فلسطین و مقاومت داشته است.

وی افزود: این ترور بار دیگر خطرناک بودن رژیم صهیونیستی را بر کل منطقه نشان می‌دهد. رژیم صهیونیستی موجودی است که دستش به خون آغشته است و قتل و جنایت انجام می‌دهد.

جهاد اسلامی در پایان این بیانیه گفت: ما تاکید می‌کنیم که جنایت رژیم صهیونیستی و دستکاری در امنیت منطقه، تنها شکست این رژیم را ازسوی نیروهای مقاومت به همراه خواهد داشت.

گفتنی است، حزب الله لبنان نیز انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ترور«سید رضی موسوی» جنایت جدیدی است که رژیم اشغالگر اسرائیل مرتکب شده و به سوابق جنایات و حملات این رژیم افزوده شده است.

حزب الله تاکید کرد :ترور موسوی که به عنوان مستشار نظامی در سوریه کار می کرد، تعرض آشکار و بی شرمانه بود که از مرزها عبور کرد.

مقاومت اسلامی نجباء عراق نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در برهه‌ی ضعف دشمن صهیونیستی و در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس، سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه پاسداران در حمله‌ هوایی وحشیانه صهیونیست‌ها به منطقه سیده زینب دمشق، به شهادت رسید.

نجباء تأکید کرد: این خون پاک، راه ما به سوی آزادی و رستگاری نهایی از اشغالگری سرکش است و بیهوده نخواهد بود.

ما مقاومت اسلامی، انتقامی داریم که باید گرفته شود و تنها رقیب و دشمن شر خواهیم بود.

کد خبر 1740943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha