رونمایی از کتاب ۴۰ جلدی ره نامه در جیرفت

آیین سراسری رونمایی از کتاب ۴۰ جلدی ره نامه مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، آیین سراسری رونمایی از کتاب ۴۰ جلدی ره نامه مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

رونمایی از ۴۰ جلد کتاب ره نامه در جیرفت

حجت الاسلام میثم تارم در این آیین، گفت: این آثار فاخر اثر رهبر دانشمند کشورمان است که از علمای کم نظیر جهان اسلام و بسیار جامع و دقیق به ویژه حوزه علوم انسانی است.

امام جمعه جیرفت افزود: بسیاری از روشنفکران قبل از انقلاب با تجلیل و احترام از رهبری سخن گفتند و ادبیات شیوای رهبری در بیانات برای همگان مورد ستایش است.

وی خاطرنشان کرد: نشر این مجموعه ۴۰ جلدی کار بسیار مهم و با ارزشی است که می تواند راهگشای محققین و پژوهشگران باشد.
 

رونمایی از ۴۰ جلد کتاب ره نامه در جیرفت

کتاب ۴۰ جلدی ره نامه راهی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی

حجت الاسلام اصغر شاهرخی در این آیین، گفت: مجموعه ۴۰ جلدی ره نامه، مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف از جمله جوان، دین، ایمان، توحید، دین دنیا و آخرت، نبوت، قرآن، پیامبر، ولایت و تشیع، امامان معصوم، ولایت فقیه و مردم سالاری، عاشورا، حوزه و روحانیت، امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی، آزادی و استقلال، عدالت، اصول گرایی و اصلاح طلبی، روشنفکری، غرب شناسی، دشمن شناسی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، آرمان گرایی و بسیج، زندگی جهادی، بصیرت، اخلاق و تربیت، شهروند تراز انقلابی اسلامی، نماز معنویت و مسجد، سلامت و ورزش، رسانه و فضای مجازی، هنر، علم و فناوری، زن و خانواده، همسر گزینی و همسر داری، هویت ملی، فلسطین، تمدن نوین اسلامی و مهدویت است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت افزود: پیشنهاد می کنم برای ظهور هر چه سریعتر امام زمان (عج) و تشکیل تمدن نوین اسلامی، خواندن و عمل کردن به این فرمایشات و کتاب ها را جدی بگیریم.

رونمایی از ۴۰ جلد کتاب ره نامه در جیرفت

رهبر انقلاب اسلامی را باید از کلام خودشان شناخت

حسین شکفته در این آیین گفت: اگر به سخنان مقام معظم رهبری تاکنون توجه کرده باشیم همواره نوید بخش و مستند بوده و پس از سالها سخنرانی هنوز فردی نتوانسته به بیانات ایشان ایراد بگیرد.

رییس دانشگاه جیرفت اظهار کرد: روسای جمهور آمریکا در دهه ها گذشته همواره از تهدیدات نظامی علیه کشورمان حرف می زدند، ‌ آیا اکنون می توانند این گونه  تهدید کنند؟.

وی افزود: این دستاوردهای قدرت برتر کشور، حاصل نگاه حکیمانه و راهبردهای اندبشمندانه مقام معظم رهبری است.

شکفته تاکید کرد: رهبر انقلاب را از زبان و کلام خود ایشان بشناسید اگر طرفدار حق و حزب الله هستید مسیر همان مسیر مقام معظم رهبری است که تاکنون برای کشور ترسیم کرده اند.

رئیس دانشگاه جیرفت عنوان کرد: حتما این کتاب ۴۰ جلدی را مطالعه کنید تا دلایل موفقیت کشور برای شما روشن شود، همچنین ادامه راه برای شما جوانان و دانشجویان روشن شود.

کد خبر 1740945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha