امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا خادم افتخاری جذب می‌کند

بادروح گفت: آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا خادم افتخاری جذب می‌کند.

میکائیل بادروح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: مدیریت اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا در راستای پیشبرد اهداف خود و همچنین خدمات‌رسانی بهتر به زائرین؛ نیروهای فعال، با انگیزه و متخصص جذب می‌کند.

مدیر اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با بیان‌اینکه خواهران و برادران علاقمندان به خادمی در امامزادگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۱۳۴۴۸۵۶۸۳۸ و ۰۹۱۱۱۸۲۲۷۲۳ تماس حاصل کنند، افزود: از عموم عاشقان و دلدادگان امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) در حوزه‌های پاسخ به سوالات شرعی، فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، عمرانی، چایخانه، انتظامات و خدمات به عنوان خادم افتخاری دعوت بعمل می‌آید.

وی با اشاره به شرایط خادمی در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا، تصریح‌کرد: عاشقان و دلدادگان اهل بیت‌(ع) جهت خادمی در حرم باید حداقل ۱۶ و حداکثر ۶۰ سال سن داشته باشند.

بادروح با بیان‌اینکه تصویر صفحات شناسنامه، کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی، ۵ قطعه عکس ۴*۳ با زمینه سفید و فتوکپی حکم کارگزینی(در صورت داشتن شغل اداری) از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام خادمی در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) می‌باشد، خاطرنشان‌کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های خادمی به امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) - دفتر هیئت امناء مراجعه کنند.

کد خبر 1740959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha