اهمیت ۹ دی به درستی در جامعه تبیین شود

امام جمعه پلدختر گفت: حماسه ۹ دی بار دیگر پیوند مردم با ولایت را استحکام بخشید، امروز باید اهمیت ۹ دی به درستی در جامعه تبیین و با محوریت مردم برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، امروز(۵ دی) در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته مقاومت و روزبصیرت که در دفتر امام جمعه پلدختربرگزارشد، اظهارداشت: نباید اجازه داد حماسه ۹ دی کمرنگ شود زیرا این حادثه فراموش ناشدنی و روز تجلی دست قدرت الهی است.

امام جمعه پلدختر با بیان این که حماسه ۹ دی بار دیگر پیوند مردم با ولایت را استحکام بخشید، افزود: بزرگداشت حماسه ۹ دی متعلق و از آن یک گروه و جریان، تشکل و حزب خاصی نیست و نباید از آن بهربرداری شخصی، گروهی و سیاسی شود.

 وی به اهمیت حضور مردم در انتخابات از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات در پیش رو تکلیف ملی و شرعی است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه چهار مولفه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات مورد توجه قرارگیرد، گفت: حضور پرشور مردم در این رویداد ملی موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان و بدخواهان انقلاب و تقویت پایه های نظام و ایجاد روحیه امید و انگیزه در جامعه  می شود.

وی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: مناسبت دهه بصیرت و مقاومت فرصت مغتنمی برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است که این مهم اصلی ترین عامل امنیت و اقتدار کشور است.

حجت الاسلام موسوی به تقارن حماسه ۹ دی امسال با حوادث فلسطین و غزه و به ۱۳ دی سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و یادآورشد: سردار حاج قاسم سلیمانی سید الشهدا مقاومت و احیاگر جبهه مقاومت بود که روح تازه ای به جبهه مقاومت بخشید و آن را گسترش داد.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع برنامه های ویژه دهه بصیرت و مقاومت باید با محوریت بحث روز و مظلومیت مردم بی دفاع غزه باشد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که شعار محوری ۹ دی امسال «بازخوانی فتنه های آمریکایی» است، افزود: مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در مسجدجامع شهر پلدختر با سخنرانی حجت الاسلام عزت جودکی استاد حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

امام جمعه پلدختر بر لزوم فضا سازی محیطی به مناسبت  دهه بصیرت تاکید کرد و گفت: فضا سازی محیطی برای روز ۹ دی از انتظارات موجود از دستگاه های متولی  و این مراسم از برنامه های ملی است و باید این مهم در دستور کار و مورد توجه و مد نظرمسئولان، مدیران و برنامه ریزان شهرستان قرارگیرد.

کد خبر 1740980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha