بوسه‌ فرمانده نیروی زمینی ارتش بر چادر مادر شهیدان سروری نوش آبادی

امیر سرتیپ حیدری در حاشیه‌ی بازدید از آمادگی و توان رزمی گروه ۸۴۰ موشکی شهید لشکر کبریایی نزاجا ضمن دیدار و دلجویی با مادر شهیدان علی اکبر و رضا سروری نوش‌ آبادی، بر چادر مقدس این مادر ارجمند بوسه زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه‌ی بازدید از آمادگی و توان رزمی گروه ۸۴۰ موشکی شهید لشکر کبریایی نزاجا به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، ضمن دیدار و دلجویی با مادر شهیدان علی اکبر و رضا سروری نوش‌ آبادی، بر چادر مقدس این مادر ارجمند بوسه زد.
شهید علی اکبر سروری نوش آبادی فرزند غلامعلی در تاریخ ۱۳۳۹/۶/۱ در خانواده‌ای مذهبی در نوش آباد از توابع آران و بیدگل کاشان متولد شد.
وی با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۰/۷/۵ در منطقه‌ی دارخوئین به درجه‌ی رفیع شهادت نائل شد.پیکر پاک این شهید بزرگوار در گلزار شهدای نوش آباد آرام گرفت.
شهید رضا سروری نوش‌ آبادی  نیز در تاریخ ۱۳۴۷/۶/۲۰ در این خانواده متولدشد. 
وی در زمان جنگ تحمیلی با توجه به اینکه برادرش در عملیات ثامن‌الائمه و حصر آبادان شهید شده بود، علاقه‌ی بسیاری برای حضور در جبهه‌ها داشت و به همین علت لباس مقدس سربازی را بر تن کرد و در پادگان ۰۵ کرمان دوره‌ی آموزشی را به پایان رساند و سپس به لشکر ۲۸ سنندج  اعزام گردید. سرانجام این شهید عالی‌قدر در تاریخ ۱۳۶۷/۵/۲۲ دعوت حق را لبیک گفت و در عملیات بیت‌المقدس ۵ به خیل شهیدان جاوید الأثر پیوست.

کد خبر 1741227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha