رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه با حضور رئیس کمیته امداد کشور در کرمان

در آستانه فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و با توجه به چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم؛ رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه با حضور رئیس کمیته امداد کشور در مصلی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در آستانه فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و با توجه به چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم؛ رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه صبح امروز پنجشنبه(۷ دی) با حضور رئیس کمیته امداد کشور در مصلی کرمان برگزار شد.

سید مرتضی بختیاری در این باره توضیح داد: این تعداد جهیزیه از اعتبارات کمیته امداد تأمین شده و ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان و شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، ماشین‌لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون است.

وی در ادامه با اشاره به جشن توانمندسازی پنج هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان را یکی از ماموریت های کمیته امداد دانست و همدلی و همراهی میان مسئولین استان کرمان را قابل تحسین و رمز موفقیت دانست و کرمان را یکی از استان های برجسته در زمینه کمک های خیرخواهانه به نیازمندان عنوان کرد.

بختیاری اعلام کرد: امسال یکصد هزار نفر مددجو کمیته امداد در سراسر کشور خودکفا می شوند.

همچنین نمایشگاه "بلندای همت"شامل دستاوردهای مددجویان و مجریان طرح‌های اشتعال کمیته امداد استان کرمان در قالب ۲۲ غرفه به نمایش و فروش گذاشته شده است.

کد خبر 1741259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha