اخلاص و کسب رضای خدا در قله خصایص اخلاقی شهید سلیمانی

حجت الاسلام سید احمد حسینی با بیان اینکه اخلاص و کسب رضای خدا در قله خصایص اخلاقی شهید سلیمانی قرار دارد، ابراز کرد: منش و رفتار شهید سلیمانی نمونه یک انسان وارسته و مومن است.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: شجاعت، بصیرت و ولایتمداری از شاخصه‌ های شهید سلیمانی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه اخلاص و کسب رضای خدا در قله خصایص اخلاقی شهید سلیمانی قرار دارد، ابراز کرد: منش و رفتار شهید سلیمانی نمونه یک انسان وارسته و مومن است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم خالصانه عاشق شهادت و ولایت بود و خود را سرباز ولایت می دانست و تمام زندگی اش را وقف خدا و خدمت به مردم کرد.  

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برنامه های دهه مقاومت، گفت: همزمان با این دهه، تئاتر ژنرال به صورت عمومی در یکی از نقاط سطح شهر جیرفت اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه مقاومت، برگزاری شب شعر مقاومت و غزه است که با حضور شاعران برجسته سطح جنوب کرمان برگزار می شود.

وی افزود: همایش یادمان ولایت با حضور یکی از شخصیت های تراز اول کشور در جیرفت برگزار خواهد شد و از برنامه های جنبی این همایش، برگزاری کارگاه شعر با حضور استاد محمد کاظم کاظمی از اساتید برجسته شعر است.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: برپایی موکب سردار دلها یکی دیگر از برنامه های دهه مقاومت است که در این موکب یکهزار جلد کتاب با همکاری شهرداری توزیع خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: علاوه بر این نیز تعداد ۶ هزار پوستر منقش به عکس سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه شده که همزمان با سالروز شهادتش توزیع می شود.

کد خبر 1741274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha