خلق حماسه ۹ دی از سوی مردم، انقلابی سوم بود

حجت‌الاسلام غلامی به بصیرت مردم در برابر فتنه ۸۸ و توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: خلق حماسه ۹ دی را می توان انقلابی سوم نامید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، امروز(۸دی) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ حاصل یک طراحی پیچیده و خطرناک بود، اظهارداشت: این فتنه به منظور تخریب ارکان نظام اسلامی شکل گرفت و خسارت های فراوانی را به ملت و کشور وارد نمود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به نقش حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت مردم و روشنگری در خنثی نمودن دسیسه های دشمنان اشاره کرد که از مهم ترین دلایل حفظ نظام در مقابل فتنه های مختلف بوده است، افزود: در سال۸۸ نیز اهمیت نعمت رهبری و ولایت فقیه بار دیگر برای همه مردم آشکار گشت.

وی ادامه داد: در یوم الله ۹ دی دست عنایت خداوند به مدد مردم ایران اسلامی آمد و خروش بی نظیر ملت در این روز در دفاع از ارزش های ملی و دینی حماسه ماندگاری را در تاریخ این کشور رقم زد که می توان آن را انقلاب سوم نامید.

حجت الاسلام غلامی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم یوم‌الله ۹دی " روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" بیان کرد: این مراسم به طور همزمان در تمامی شهرستان ها و بخش های استان برگزار می شود.

وی اظهارکرد:  اجتماع بزرگ مردم خرم آباد در یوم الله ۹ دی ساعت ۱۰صبح روز شنبه در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار می شود.

کد خبر 1741389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha