۹دی روز قدرت نمایی اراده خدا در مقابل فتنه فتنه گران بین المللی بود

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: ملت ایران در ۹دی با اراده الهی و با حضور گسترده خود نسبت به حمایت از سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و ولایت و ولایتمداری به میدان آمدند و ضمن کور کردن چشم ناپاک دشمنان و فتنه گران بساط عمر فتنه بین المللی را به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام  رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به اهمیت تبیین ۹دی و دلیل زنده نگه داشتن آن اظهارداشت: ملت ایران در ۹دی با اراده الهی و با حضور گسترده خود نسبت به حمایت از سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و ولایت و ولایتمداری به میدان آمدند و ضمن کور کردن چشم ناپاک دشمنان و فتنه گران بساط عمر فتنه بین المللی را به پایان رساندند.

وی در ادامه افزود: حیله و نیرنگ دشمنان پایان پدیر نیست و در این ۲ماه مانده به انتخابات نماینده مجلس و خبرگان با ۲ شعتر دروغ پردازی و تحریف به دنبال کم کردن حضور مردم پای صندوق های رای است. عملکردهای دولت سیزدهم را کوچک نمایی می کند و مشکلات را بزرگ نمایی می کند.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به خدمات دولت گفت: دولت سیزدهم گام های زیرساختی مطلوبی را برای کشور برداشته و این اقدامات قابل رویت و بررسی می باشد. در دولت گذشته بسیاری از کارهای زیرساختی از جمله تولید برق انجام نشده و باید ۲۸هزار مگاوات برق تولید می شد که در عمر ۲ساله دولت سیزدهم این روند تولید اکنون به ۸هزار مگاوات تولید برق رسیده است.
خطیب نمازجمعه پاکدشت در پایان به فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اذعان داشت: ایشان سردار دلها، سردار مقاومت بین المللی و سرباز وطن بودند که بیشترین عمر خود را در جبهه و در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب برای دفاع از ملت ایران سپری کردند و امروز طوفان الاقصی و اتحاد مردم جهان خون آورد مکتبی است که ایشان شکل داد و اهداف امامین انقلاب اسلامی را به عنوان دفاع از فلسطین محقق کرد. ایشان نخ تسبیح ملتهای اسلامی جهان و فلسطین است که دشمنان همچنان از نام شان در هراس و ترس هستند.

کد خبر 1741409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha