باران عشق

مردم بهشهر امشب با شهید مدافع وطن " جاسم‌حسینیان" وداع کردند، شهیدی که همچون همه شهدا، دنیا را گوشه‌ای افکند و با پرواز عاشقانه خود، بر روزهای ما نسیم بهشت پاشید.

خبرگزاری شبستان، مازندران_ مریم‌نظری/ بارها و بارها در طی سالهای گذشته اخبار گلگون شدن و شهید شدن سربازان و پاسدارن وطن در صیانت از حریم و حرم در رسانه‌ها به گوش مان رسیده است و هر بار مصمم تر از قبل بر بدرقه فرزندان‌مان به خط شدیم و با سلام و صلوات بدرقه شان کردیم.

سلام بر شهیدان، سلام بر مدافعان وطن و امنیت و سلام بر شما بهشتیان که رفتید و ما رو سیاهان ماندیم.

خوشا به حالتان که با شهادت، دنیا را گوشه‌ای افکندید و با پرواز عاشقانه خود، بر روزهای ما نسیم بهشت پاشیدید.

باران عشق

دوباره صدای آهنگ ناله و آه و مویه های مادرانه و خواهرانه ای است که دلمان را به آتش می کشد و دوباره شهیدی از دیدار پاکان و این بار بهشهر استان‌مازندران میزبان شهید مدافع وطن و امنیت کشور است.

مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان بهشهر با تقدیم بیش از ۸۰۰ شهید له انقلاب و اسلام از ابتدای انقلاب تاکنون دین شان را به نظام ادا کردند و نشان دادند که‌پای ارزش های انقلاب ایستاده اند و حالا تقدیم شهید مدافع وطن، عهدمان را با انقلاب و نظام محکم‌تر می کند.

دی ماه عجب ماهی برای ما شده‌است و چه غریبانه نظاره گر رفتن فرزندان دلبند نظام‌مان در این دی ماه‌های گذشته و امروز هستیم، بی شک دی ماه یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ دنیا خواهد شد، دی ماه و فتنه سال ۸۸ و روز بصیرت، شهادت سردار سلیمانی در ۱۳ دی، شهادت سردار سید رضی موسوی مرد بزرگ آزادی قدس در روزهای اخیر و حالا شهادت شهید "جاسم حسینیان " شهید راه امنیت و وطن در پلیس راه جاسک_ میناب و به راستی نسل‌های بعد شجاعت و دلاوریهای فرزندان این آب و خاک را فراموش نخواهند کرد.

باران عشق

امشب مرد و زن، بزرگ و کوچک در مصلای بزرگ آیت الله جباری شهرستان بهشهر گرد هم آمدند تا با مردی از تبار خوبی پاکی که جانش را برای امنیت وطن فدا کرد، برای وداع با "شهید جاسم‌حسینیان" گرد هم آمدند تا اعلام کنند که راه سرخ شهادت تا ابدیت پابرجاست و همه‌ما ادامه دهنده راستین شهداییم.

حضور دهه هشتاد و نودی در این‌مراسم در کنار پدران و مادران، تجدید بیعت دوباره با شهدا و خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان است.

* عشق و علاقه مان به شهدا و شهادت پایان ندارد

ذاکری یکی از شرکت کنندگان حاضر در این‌مراسم در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: آمدیم تا نشان دهیم که همه در کنار هم هستیم و اتحادمان از این پس بیشتر هم شده است.

باران عشق

وی گفت: خون سرخ شهید حسینیان در کنار بقیه شهدا، انقلاب ما را بیمه می کند و امروز سربازان دیگری جایگزین شهید حسینیان ها خواهند شد تا از وطن دفاع کنند و راهشان ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: آمدیم تا اعلام کنیم که همیشه با شهداییم و عشق و علاقه مان به شهدا و شهادت پایان ندارد.

*خون شهدا ملت‌ما را بیدارتر می کند

میرزایی دیگر شرکت کننده در این‌مراسم هم با گرامیداشت نام و یاد شهدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران گفت: شهیدمان برای دفاع از خاک و میهن و نظام به شهادت رسید و راهشان ادامه دارد.

وی افزود: به برکت این شهید مظلوم که مظلومانه و به دور از خانواده به شهادت رسید، ملت‌ما را بیدارتر خواهد کرد.

میرزایی گفت: شهدا و خانواده‌های آنها تا همیشه تاج سر ما و افتخار ما هستند و مردم شهرستان بهشهر نشان دادند که انقلابی و در خط انقلاب هستند و در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضرند.

شهید «جاسم حسینیان» اهل شهرستان بهشهر در شرق مازندران است که روز چهارشنبه ۶ دی در پلیس راه جاسک به شهادت رسید.

مراسم وداع با این شهید مدافع وطن جمعه هشتم دی ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی حضرت آیت الله جباری (ره) بهشهر برگزار شد و آیین تشییع در روز شنبه نهم دی ماه ساعت ۱۰ صبح از بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر برگزار می شود.

آئین تشییع این شهید مدافع وطن پنج شنبه ۷ دی ماه در میناب برگزار و راهی مازندران شد.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، چهارشنبه ۶ دی ماه یک خودرو متخلف با سرپیچی به دستورات پلیس راه، ستوان سوم جاسم حسینیان را زیر گرفت که در پی این حادثه این افسر پلیس راه به شهادت رسید.

براساس اعلام فرمانده انتظامی میناب، فرد متخلف کمتر از یک ساعت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

کد خبر 1741446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha