۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

عضو شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و همواره ملت ایران در تبعیت، اطاعت و پیروی از ولایت، همیشه محکم و ثابت قدم بوده است.

عین الله احمدی، عضو شورای فرهنگ عمومی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تبریک سالروز حماسه ۹ دی اظهارکرد: این حماسه عظیم نماد عزت، استقلال  طلبی و بصیرت مردمانی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: ملت همیشه سرافراز و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران همیشه با اتحاد، همدلی و آگاهی از تمامی صحنه های انقلاب و مقاومت در برابر دشمنان و بدخواهان نظام سربلند بیرون آمده اند.

احمدی عنوان کرد: در ۹ دی و با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، توطئه دشمنان نظام با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود توسط ملت بصیر ایران اسلامی در هم شکسته شد و مردم، بساط فتنه گران را با حضور آگاهانه خود برچیدند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شیروان بیان کرد: دشمن بارها و در فتنه‌های گوناگون و با شعارها تبلیغات دروغین تلاش کرده تا مسیر و مدار امت را تغییر دهد اما امتی که دلبسته عاشورای حسینی است، از رهبری حکیم برخوردار است و به انتظار امام زمان (عج) و قیام آخرالزمانش لحظه‌شماری می‌کند، هرگز در دام دشمن گرفتار نخواهد شد و ملتی که هویت و فرهنگِ معیار دارد، گمراه نخواهد شد.

احمدی اضافه کرد: حماسه ۹ دی هیچ گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد و نسل امروز از آن درس های مهمی خواهند آموخت و اجرا خواهند کرد.

کد خبر 1741463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha