تجمع نهم دی؛ قهر انقلابی ملت به توطئه های استکبار

فرماندار بهشهر گفت: مردم ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۸۸ در تجمع بزرگ عاشورایی خود بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند.

علی اصغر میرزایی _ فرماندار بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: روز نهم دی ماه روز بیداری و بصیرت است که مردم ایران حضور و پاسخ دندان شکن به یاوه گویان و دشمنان بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و میلیونی به خیابان آمدند.

وی افزود: در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، همواره ایام حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که حضور آگاهانه، اعجاب آور و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران در این صحنه ها، حماسه هایی ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز خلق کرده است.

فرماندار بهشهر یادآور شد: مردم ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۸۸ در تجمع بزرگ عاشورایی خود بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند.

میرزایی گفت: مردم ما نه بزرگ به دشمنان را به استکبار جهانی اعلام کردند و آری بزرگ دیگری به ولایت دادند و نشان دادند که از گردنه های سخت انقلاب با قوت عبور خواهند کرد.

وی افزود: مردم در این روز به قدرت های استکبار جهانی یادآور شدند که ملتی قدر شناس بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در ادامه دادن راه شهیدان و امام شهیدان اهتمام جدی دارند.

فرماندار بهشهر ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی یادآور شد: توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا رسیدن به آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب (ره)، تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در سایه بصیرت مردم‌ما میسر است.

کد خبر 1741495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha