نهم دی ماه مظهر نفوذ ناپذیری ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی

داودی گفت: نهم دی ماه مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان شناسی و عزتمندی ملت‌ است.

مهدی داودی_ فرماندار شهرستان گلوگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بزرگداشت سالروز حماسه تاریخی نهم دی ماه اظهار کرد: مردم ولایتمدار و بصیر ما در نهم دی ماه بار دیگر غیرت ایرانی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که همواره تابع ولایت و در خط رهبری خواهند ماند.

وی با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند: «مردم عزیز ما در روز نهم دی ماه، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.»، افزود: امروز همه دنیا مبهوت اقتدار ایران و ولایت‌مداری مردم‌ماست.

فرماندار گلوگاه یادآور شد: دی ماه سال ۱۳۸۸ مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت است.

داودی گفت: حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای برنامه ریزی شده دشمن، خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشید و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آورد.

وی یادآور شد: حماسه نهم دی، یوم الله تاریخی ملت بصیر و ولایتمدار است که تا ابد بر تاریخ ایران اسلامی می درخشد.

کد خبر 1741502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha