برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه بصیرت افزایی در مازندران

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰برنامه برای بزرگداشت دهه بصرت، مقاومت و هفته زن در مازندران برگزار می شود، گفت: این برنامه های از حماسه ۹دی آغاز و در ایام سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام علی اصغر اصغری-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم محوری یوم الله نهم دی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، با توجه به تحولات منطقه و جنایات اسرائیل در غزه شعار برنامه های چهاردهمین سالگرد حماسه مردمی نهم دی باشعار «بازخوانی فتنه های آمریکایی صهیونیستی» درحال برگزاری است، اظهار کرد: به فرموده رهبری دوجریان انقلابی و غیر انقلابی داریم و همگان باید در خط ولایت باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه اسرائیل غاصب در سرزمین های اشغالی، گفت: رسانه های معاند و برخی از سران کشورهای اروپایی، آمریکایی و عربی هزینه دادند تا مسئله فلسطین در فلسطین بماند اما به برکت خون شهدا و حرکت در مسیر تفکر مقاومت سردار قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت امروز فلسطین مسئله جهان شده است.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به چهارمین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی و تقارن این ایام با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و افزود: امید می رود تمامی این برنامه ها به حضور حداکثری در پای صندوق های رای در انتخابات ۱۱اسفند ختم شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰برنامه برای بزرگداشت دهه بصرت، مقاومت و هفته زن در مازندران برگزار می شود، گفت: این برنامه های از حماسه ۹دی آغاز و در ایام سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به اهمیت جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: باید ابعاد فتنه ۸۸ و نقش مردم در خنثی شدن توهمات دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی در مدارس و دانشگاه ها تبیین شود.

وی با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) برلزوم تبیین نقش بانوان در بروز و ظهور حماسه مردمی تاکید کرد و گفت: بانوان در عرصه های مختلف دوشادوش مردان برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه تلاش دارند.

کد خبر 1741504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha