براندازی نظام جمهوری اسلامی، مهم ترین هدف دشمنان در فتنه ۸۸ بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی گفت: تلاش ۳۰ ساله استکبار جهانی برای براندازی ایران اسلامی است و در فتنه سال ۸۸ این موضوع به خوبی مشاهده شد.

حجت الاسلام علی نوروزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دشمن در فتنه ۸۸ بیش از ۶ ماه کشور را به تلاطم کشاند، خیابان های تهران را به آتش کشید، لیکن خون‌های ریخته شده بسیجیان شهید ما ماندگاری انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

 ️وی خاطرنشان کرد: در فتنه سال ۸۸ تمام جریانات مخالف انقلاب در سال ۵۷ از جمله کومله دموکرات، اتحاد میهنی،  احزاب و جریانات کردی و ترکی و بلوچ و منافقین و سلطنت طلب ها به میدان آمدند که نظام را برانداز کنند لیکن با بصیرت مردم مواجه شدند و نتیجه اش حماسه نهم دی ماه را رقم زد.

حجت الاسلام نوروزی عنوان کرد: افول آمریکا در نظم نوین جهانی قابل مشاهده است و بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی چه بخواهند چه نخواهند قدرت و اقتدار تمدن غربی در حال انتقال به تمدن اسلامی است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خراسان شمالی بیان کرد: افول آمریکا یعنی کشوری که روزی با یک اشاره حکومتی را تغییر می داد امروز با تمام امکانات و قدرت خود به کمک اسراییل غاصب رفته است لیکن در برابر گروه کوچکی از مقاومت در یک سرزمین کوچک به نام غزه نمی تواند کاری به پیش ببرد.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه درهندسه نوین جهانی قدرت درحال انتقال به شرق است اضافه کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه های دشمن به بار نشسته و شیطنت هایش همچنان با شکست مواجه شده زیرا که مردم ایران بصیر و آگاه و پیرو ولایت فقیه هستند و اکنون قدرتمند تر از همیشه در تمام صحنه ها حضور دارند.

کد خبر 1741511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha