فتنه ۸۸؛ اثبات دشمنی غرب با ملت ایران

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه فتنه ۸۸ ثابت کرد که غرب با ملت ایران اسلامی و نظام دشمنی دارد، گفت:ملت ایران بسیجی وار به صحنه آمدند و برای کشیدن خط بطلان به توطئه های استکبار جهانی با امامین انقلاب تجدید بیعت دوباره کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام صمد بهرامی-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلا در مراسم محوری یوم الله نهم دی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت که با شعار «بازخوانی فتنه های آمریکایی صهیونیستی» در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به خطبه ۵نهج البلاغه امیرالمومنین علی(ع) اظهار کرد: پرهیز از اختلاف و پراکندگی از ملزومات دوری از فتنه هاست.

وی با اشاره به مضرات بدعت در دین، افزود: سه بدعت در زمان امام حسین(ع) شامل بدعت در امامت و رهبری، معیار ارزش ایمان و تقوا نبود بلکه قوم و قبیله بود و  دوری از معارف اصلی دینی    وجود داشت.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه بابیان اینکه نهم دی ماه میثاق امت با ولایت بود، گفت: عده ای بداخلاقی های تبلیغات انتخاباتی را اسباب رقم خوردن فتنه ۸۸ طرح کردند که باید گفت این نظریه مردود است اگر کاندیدایی بداخلاقی کرد چرا طی هشت ماه علیه کاندیداهای انتخاباتی شعار نویسی نشد اما اصل ولایت فقیه را زیر سوال بردند.  

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ بی‌تردید بزرگ‌ترین فتنه‌ای بود که در طول ۳۲ سال اخیر روی داد و از همه جریانات داخلی و خارجی مخالف نظام بهره گرفت، خاطرنشان شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان فتنه ۸۸ وارد میدان شدند و با درایت فوق‌العاده مسائل را به خوبی مدیریت کردند. اولین اقدام رهبری فراخواندن میرحسین موسوی بود. به او یادآور شد که فکر آشوب‌طلبی را کنار بگذارد و شکایت‌های خود را در چارچوب قانون پیگیری کند و سپس فرمودند که اگر تقلب به گونه‌ای که در نتیجه دخالت داشته باشد، اتفاق افتاده، مانعی برای انحلال انتخابات وجود ندارد و رهبر خود آن را محقق می‌گرداند. پس از آن، ماجرا استمرار پیدا کرد.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: رهبری یک هفته به رایزنی‌های خصوصی با افراد پرداختند و سپس در روز جمعه ۲۹ خرداد ماه یک هفته پس از انتخابات‌- ابعاد توطئه‌ای که علیه کشور طراحی شده است را با صراحت برای مردم توضیح دادند و با قطعیت فرمودند زیر بار عدم پذیرش قانون و تأکید غیرمنطقی بر ابطال آرای مردم نمی‌رود.

وی با استکبار جهانی بیش از ۴۴سال تلاش دارد انقلاب اسلامی را به زانو درآورد، گفت: فتنه های دشمنان انقلاب با حضور با بصیرت ملت در صحنه و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری درحال خنثی شدن است.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه رهبری پیامبر گونه انقلاب را جلو می برد و دائما نوید به آینده روشن می دهند، افزود: معظم له به دفعات متعدد ملت را همانند موسی (ع) از نیل عبور دادند.

وی با تاکید براینکه از اصول باید حمایت شود تا خیمه آسیب نبیند، گفت: ولایت فقیه رنگ خداست این رنگ را برهر رنگی ترجیح دهید.

حجت الاسلام بهرامی بابیان اینکه مشارکت با رهبری موجب توسعه انقلاب اسلامی می شود، ادامه داد: نباید فقط به شعار سال بسنده شود رهبری از ماه های گذشته مسئله انتخابات را طرح کردند باید تحقق چهار راهبرد رهبری شامل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت مورد توجه همگان باشد.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی برملت ایران اسلامی، گفت: ملت شریف ایران عزیز با اتکا به توان داخلی در برابر این تحریم ها قد علم کرده است.

حجت الاسلام بهرامی از سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی، حماسه مردمی نهم دی، انتخابات و ...بعنوان فرصت های انقلاب اسلامی برای تقویت سرمایه اجتماعی یاد کرد و افزود: تبیین به موقع و درست دستاوردهای نظام افزایش مشارکت در انتخابات را همراه دارد.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ ثابت کرد که غرب با ملت ایران اسلامی و نظام دشمنی دارد، گفت: ملت ایران بسیجی وار به صحنه آمدند و با امامین انقلاب تجدید بیعت دوباره کردند. باید نقش مردم در بروز و ظهور حماسه نهم دی ماه بازخوانی و تبیین شود.

کد خبر 1741515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha