حماسه ۹ دی مملو از جانفشانی های مردم ایران بود

مدیر حوزه علمیه خواهران شیروان گفت: حماسه بی نظیر و باشکوه ۹ دی مملو از جانفشانی ها و ازخودگذشتگی های مردم غیور ایران اسلامی است که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، شهناز همتی، مدیر حوزه علمیه خواهران شیروان روز شنبه ۹ دی ماه، در نشست بصیرتی وروشنگری با موضوع حماسه‌ ۹دی اظهارکرد: مردم همه ساله با حضور پرشور و گسترده خود در این روز به یادماندنی با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی، مردم بابصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور، هوشیارانه و مقتدرانه خود در عرصه‌های مختلف نشان دادند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

همتی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی، پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند، عنوان کرد: دهه بصیرت، فرصتی مناسب برای تبیین  ناگفته‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

مدیر حوزه علمیه خواهران شیروان بیان کرد: نسل جوان هم با دیدن جنایات اخیر آمریکا و اسراییل به آگاهی بیشتری دست یافتند و هیچ گاه فریب توطئه و نیرنگ آنان را نخواهند خورد.

 نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع حماسه‌ ۹دی با حضور بسیجیان پایگاه بسیج فضه در مسجد محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

کد خبر 1741520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha