خون حاج قاسم و سیدرضی جبهه مقاومت را قوی تر کرد

حجت الاسلام محمدی گفت: دشمن فکر می‌کند شهید سیدرضی و شهید سلیمانی را از ما گرفت در صورتی که اشتباه می‌کند چراکه خون این شهدا به اقتدار نظام اسلامی می‌افزاید. آن‌ها فکر کردند اگر شهید سلیمانی را بزنند جبهه مقاومت از کار می‌افتد در حالیکه جبهه مقاومت با خون حاج قاسم قوی‌تر شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدی در مراسم گرامیداشت شهید سیدرضی موسوی که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) در حال برگزاری است، گفت: معمولا در مجالس شهدا، از شهید و شهدا و شهادت سخن به میان می آید اما من می‌خواهم ابتدا از جایگاه خانواده شهید خصوصا همسر شهید سیدرضی و همه شهدا صحبت کنم. یقینا همسران شهدا در خدمات شهدا نقش بسزایی داشته و اگر صبر و همراهی خانواده شهدا نبود ممکن نبود شهدا به این جایگاه و خدمات برای اسلام برسند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی سپاه قدس افزود: آن شبی که پیکر مطهر شهید سیدرضی موسوی را در فرودگاه آوردند، همسر این شهید با صبر و صلابت گفتند به من تسلیت نگویید، تبریک بگویید چراکه ۴۰ سال انتظار این شب را می‌کشیدم. آفرین به این روحیه، صبر و استقامت چراکه اینگونه افراد را خداوند عزیز و گرانقدر قرار داده است.

وی با اشاره به احادیث و روایات درخصوص جایگاه شهدا و خانواده شهدا گفت: عزیزان مراقب باشید عمل و مسئولیتمان را طوری انجام دهیم که خانواده شهدا خوشحال شوند. در مقام سیاست و اقتصاد و مسائل اجتماعی و غیره طوری عمل نکنیم که این افراد ناراحت شوند که ناراحتی این افراد طبق روایات ناراحتی خداوند است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی سپاه قدس تاکید کرد: بر اساس روایات، خداوند به خانواده شهدا سه لطف می‌کند؛ صلوات و درود خدا به خانواده شهدا، دوم رحمت خاصه خداوند به آن‌ها و سوم هدایت‌شدن توسط خداوند که پیامبر (ص) در این باره می‌فرمایند اگر خداوند یکی از این مقامات را به فرشتگان بدهد مسرور می‌شوند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: شهادت مقامی است که عمل صالحی بالاتر از آن نیست و شهید در محضر خداوند متنعم و زنده است و تنها کسی که آرزو می‌کند دوباره زنده و شهید شود، شهید است. بر خلاف دشمنان که از مرگ می‌ترسند شهدا از شهادتشان خوشحالند؛ شهدا خوف و ترس ندارند چون کسی می‌ترسد که دنیا یا آینده را از دست داده است. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص جایگاه شهدا، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا و خانواده شهدا را مظهر قدرت انقلاب اسلامی می دانند.

خون حاج قاسم و سیدرضی جبهه مقاومت را قوی تر کرد

وی تاکید کرد: دشمن فکر می‌کند شهید سیدرضی و شهید سلیمانی را از ما گرفت در صورتی که اشتباه می‌کند چراکه خون این شهدا به اقتدار نظام اسلامی می‌افزاید. آن‌ها فکر کردند اگر شهید سلیمانی را بزنند جبهه مقاومت از کار می‌افتد که بعدا به اشتباه خود پی بردند چون جبهه مقاومت با خون حاج قاسم قوی‌تر شد.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه منطق شهدا و شهادت منطق نظام اسلامی و انقلاب قوی‌ترین عامل قدرت ما است، گفت: قدرت اقتصادی و نظامی و غیره نیاز است اما مهمتر از همه همین قدرت منطق شهدا و شهادت منطق نظام اسلامی و انقلاب است.

وی تاکید کرد: منطق ما همان است که امام (ره) فرمودند ما در پی خشکاندن ریشه‌های کمونیسم و صهیونیسم و فساد در جهان هستیم و نظام‌هایی را که به دنبال این مفاهیم هستند نابود کنیم و نظام اسلامی را در جهان استکبار ترویج یابیم و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: منطق شهدا نفی سلطه‌پذیری و سلطه گری است که برخاسته از منطق قرآن و امام حسین(ع) و کرامت انسان و عدالت است. حفظ کرامت انسان، آزادی و عدالت نیز منطق شهدا، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه رسانه های دنیا در اختیار صهیونیست ها است، تاکید کرد: به رغم رسانه های در اختیار صهیونیست ها، منطق شهدا، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت باعث شده است تا همه دنیا به حمایت از مردم فلسطین بپردازند و در آزادی فلسطین اشتراک نظر داشته باشند درحالیکه رژیم صهیونیستی دیگر آبرویی در دنیا ندارد.

کد خبر 1741532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha