۹ دی روز درخشش بصیرت مردم و تحکیم میثاق با ولایت است

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه ۹ دی روز درخشش بصیرت مردم و تحکیم میثاق با ولایت است، گفت: مردم بصیر انقلاب با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در ۹ دی ماه ۸۸ به صحنه آمدند و توطئه های شوم استکبار جهانی را خنثی کردند.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهارداشت: ۹ دی روز درخشندگی بصیرت مردم و تحکیم میثاق با ولایت بود.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه ملت ایران همیشه بیدار است، افزود: این انقلاب متعلق به مردم است و همواره در صحنه های انقلاب حضوری چشمگیر دارند.

وی عنوان کرد: ملت بزرگ ایران تا در قالب راهپیمایی های حماسی، حضور پرشور در انتخابات و با حمایت هایشان در تثبیت و تنومندی ریشه های این نظام و انقلاب نقش آفرین بوده و هستند.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به توطئه های دشمن در فتنه ۸۸ و ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب گفت: به لطف خداوند مردم بصیر انقلاب با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در ۹ دی ماه ۸۸ به صحنه آمدند و توطئه های شوم استکبار جهانی را خنثی کردند.

وی با تاکید براینکه ۹ دی باید در تاریخ بماند، گفت: یازخوانی حماسه ۹ دی باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کوهدشت به پیش رو بودن انتخابات اشاره و بیان کرد: حضور حداکثری مردم و مشارکت در انتخابات نیز خنثی کننده توطئه های دشمن علیه انقلاب و نظام است.

وی با بیان اینکه انتخابات زمینه ساز تحول و و حل مشکلات است، گفت: با حضور در انتخابات  توطئه های شوم دشمن نقش بر آب می شود.

کد خبر 1741585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha