قانون‌مداری پیش نیاز جلب اعتماد عمومی

عزیزاده گرجی با بیان اینکه امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا هستیم باید برای تحقق راهبرد مشارکت در انتخابات به مردم خدمت کنیم، گفت: هیات های بازرسی باید با قانون مداری موجبات جلب اعتماد عمومی را فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات مازندران در جلسه هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان که در سالن شهید رجائی برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه مردمی ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهارکرد: مردم ۹دی ۸۸ به صورت خودجوش با هدایت های داهیانه رهبری خط بطلانی به توطئه های دشمنان انقلاب کشیدند.

قانون‌مداری پیش نیاز جلب اعتماد عمومی

وی از انتخابات به عنوان یکی از نقطه های قوت انقلاب اسلامی یاد کرد وافزود: رهبری بهنگام وارد صحنه انتخابات و دعوت از همگان برای برگزاری رقابت سالم و حداکثری داشتند.

عزیززاده گرجی با اشاره به چهار راهبرد رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت مورد تاکید رهبری، گفت: باید همگان برای تحقق این منویات معظم له به خط شوند.

قانون‌مداری پیش نیاز جلب اعتماد عمومی

وی با بیان اینکه همگان باید برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنند، خاطرنشان شد: انتخابات وجه تمایز جمهوری اسلامی با سایر دولت هاست و دشمن در جهت سیاه نمایی هزینه می کند و دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات است.

 عزیززاده گرجی با اشاره به منویات رهبری درخصوص دعوت از دیگران برای حضور در پی صندوق های رأی، گفت: همه بخش های مختلف که قانون برای برگزاری انتخابات پیش بینی کرده باید دست به دست هم دهند تا شاهد حضور حداکثری ملت در انتخابات باشیم.

قانون‌مداری پیش نیاز جلب اعتماد عمومی

وی با بیان اینکه در فضای همدلی و هم افزایی می توان مشکلات را برای برگزاری انتخاباتی پرشور مرتفع کرد، افزود: هیات های بازرسی باید با قانون مداری موجبات جلب اعتماد عمومی را فراهم آورند.

عزیززاده گرجی از اجرای طرح رسام ذیل ستاد انتخابات استان مازندران خبر داد و یادآورشد: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی رسام با ابتناء بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات ۱۱اسفند، تحقق چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را پیگیر است.

وی با بیان اینکه بهره گیری از مراجع محلی نظیر ورزشکاران و هنرمندان با هدف جلب مشارکت عمومی در انتخابات ضروری است، گفت: امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا هستیم مسئولین باید برای تحقق راهبرد مشارکت در انتخابات به مردم خدمت کنند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ۱۴دی ماه جاری نتیجه بررسی صلاحیت ها اعلام می شود، افزود: تبلیغات نابهنگام تخلف است باید مراقبت شود.

وی تاکید کرد: با متخلفین در انتخابات برخورد جدی می شود.  

کد خبر 1741588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha