حماسه ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد

زنگانه گفت: مردم ایران در حماسه نهم دی به صورت خودجوش در کل کشور حضور حماسی داشتند که در تایخ انقلاب به یادگار ماند و اوج بصیرت و آگاهی مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (شنبه ۹ دی) در حاشیه تجمع بزرگ مردمی یوم الله نهم دی در مصلی وحدت گرگان در جمع خبرنگاران گفت: دشمن در چهار دهه انواع خدعه و نیرنگ را برای وارد کردن آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله با طراحی جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی از طریق فضای مجازی به کار گرفت.

استاندار گلستان افزود: مردم ما به دلیل ایمان به خدا، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی ادامه داد: اوج این اقدامات، در قالب اقدامات انقلاب رنگی در کشور ما با رمز تقلب در سال ۸۸  بود که باعث شد دشمن روی موج اختلاف سوار شود و نه نهاد دموکراسی و مردم سالاری دینی را زیرسوال برد بلکه مبادرت به هتک به قرآن، ارزش‌های اسلامی و انقلاب شد.

زنگانه گفت: بعد از این اتفاق، مردم ایران به صورت خودجوش در کل کشور حضور حماسی داشتند که در تایخ انقلاب به یادگار ماند و اوج بصیرت و آگاهی مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم گلستان یک روز زودتر با تشخیص زودتر با حضور حماسی توطئه را نقش بر آب کرده و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کردند.

کد خبر 1741601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha