نهم دی ماه نماد دشمن شناسی ملت بزرگ ایران است

استاندار کردستان گفت: نهم دی ماه نماد دشمن شناسی ملت بزرگ ایران است و باید این روز را همواره بزرگ داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان، روز شنبه در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی ملت ایران که در مصلی ارومیه برگزار شد، گفت: نهم دی ماه نماد دشمن شناسی ملت بزرگ ایران است و باید این روز را همواره بزرگ داشت.

وی افزود: مردم ایران با بصیرت خود، این حماسه بزرگ و تاریخی را رقم زدند و بر آشوبی که چند ماه با هدایت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد شده بود خط پایان کشیدند.

استاندار کردستان گفت: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی با توطئه افکنی دشمنان این نظام مقدس، فتنه های مختلفی شکل گرفته است ولی فتنه ۸۸ در بستری غبارآلود ناشی از بلاتکلیفی برخی خواص ایجاد شد.

زارعی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، ۴۵ سال با قدرت پیش رفته است و در برهه های مختلف همواره پیروز میدان های مقابله با دشمنان بوده است.

وی گفت: با خشم استکبار جهانی از این نظام مقدس، همواره توطئه های مختلف علیه ایران اسلامی شکل گرفته و این امر حقانیت ایران را نشان می دهد.

استاندار کردستان همچنین خدمات دولت سیزدهم را در مسیر تمهیدات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشرفت کشور بسیار ارزنده ارزیابی کرد.

در روز نهم دی ماه ملت بصیر ایران به صحنه آمده است

حجت الاسلام و المسلمین ناصر آقایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: روز نهم دی، یوم الله است چراکه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: در روز نهم دی ماه ملت بصیر ایران به صحنه آمده و قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی از جمله حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

کد خبر 1741618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha