مشکلات برجا مانده از دولت قبل توسط دولت انقلابی رفع خواهد شد

زاکانی گفت: مشکلات برجا مانده از دولت‌های گذشته توسط دولت انقلابی رفع خواهد شد. وزرای دولت روحانی در ابتدای کار دکتر سید ابراهیم رییسی صحبت از دلار ۱۰۰ هزار تومان می‌کردند اما این سخن هرگز اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علیرضا زاکانی شهردار تهران در چهاردهمین سالگرد بزرگداشت نهم دی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله گرامی‌داشت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: روز نهم دی روز میثاق  و بصیرت امت با ولایت است و ۱۴ سال پیش در چنین روزی مردم تومار فتنه‌گران را بستند.

وی با بیان اینکه شهادت افتخار بزرگی است و ما در این ایام در سوگ شهادت مظلومین فلسطین در محور غزه و سید رضی موسوی هستیم افزود: امروز بیش از ۸۰ روز از جنایت خون آشامان صهیونیست می‌گذرد، حاصل عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی چیزی جز شهادت ۲۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان، زنان و مردان  فلسطین توسط رژیم سفاک و کودک کش و در راس آن آمریکا و تمام عوامل وابسته به آن انگلیس نیست، این حاصل پیروزی نیست بلکه شکست ننگین بار است که به زودی رژیم صفاک باید این شکست را بپذیرد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: اگر شهادت حاج قاسم در ۴ سال پیش برای آمریکا امنیت آرامش و حضور در منطقه را در پی داشت حتماً شهادت سید رضی نیز برای اسرائیل برکاتی در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از آنجا که آمریکا از شهادت حاج قاسم امروز نادم و پشیمان است حتماً رژیم اسرائیل نیز از کرده خود نادم و پشیمان خواهد شد.

وی گفت:انقلاب اسلامی از روز اول با اقدام جهانی خود در قالب آزادی ملت‌ها و آزادی تمام انسان‌ها از استکبار و استبداد با احیای دین و محوریت اسلام بنا گذاشته شد انقلاب اسلامی از روز اول مورد حقد و کینه دشمنان قرار گرفت و دشمنان حتی یک لحظه از تقابل با انقلاب و جنایت علیه نظام اسلامی دست نکشیدند ملت رشید ایران در برابر تمام دشمنان ایستاد و با تمام وجود در مقابل تمام شعارهای رنگارنگ آن روز و در راس آن آمریکای جنایتکار و سیاهکاری‌های غربی یک لحظه سکوت نکرد.

وی با اشاره‌ به رهبری بنیانگذار انقلاب و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای خطاب به ملت ایران خاطرنشان کرد: هر کجا که انقلاب اسلامی به شما ملت ایران احتیاج داشته است شما در خط مقدم انقلاب برخاسته‌اید درود به تمام شهدا ایثارگران و درود و سلام به شهیدان امروز و گذشته انقلاب اسلامی.

زاکانی اظهار داشت: ما امروز دور هم جمع شدیم تا روز بصیرت آگاهی و میثاق با ولی خود را بزرگ بداریم و مروری بر جنایات آمریکا از گذشته تا امروز داشته باشیم اما دشمنی و حقد و کینه دشمنان از همان ابتدا خود را در دوره‌های مختلف نشان داده است.

وی ادامه داد: آمریکا مسیر دشمنی خود را با کودتا ۲۸ مرداد ۳۲ و ۸ سال جنگ تحمیلی ادامه داد و بعد از جنگ تحمیلی نیز با جنگ ترکیبی و جنگ نرم دشمنی خود را با هدف قرار دادن  نظام اسلامی  و حتی باورهای مذهبی استمرار بخشید و تمام تلاش خود را برای مخدوش کردن نگاه‌ها به انقلاب اسلامی انجام داد اما ملت ایران در تمام این دوران در مقابل دشمنان ایستادند.

وی با بیان اینکه آمریکایی از طریق برخی مسئولان داخلی جنگ قدرت در بدنه حاکمیت را به راه انداخت گفت:  آمریکا در سال ۱۳۸۸ با قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر آن را به اوج رساند و هشت ماه کشور در آتش فتنه سوخت و ۴۰ میلیون رای مردم کم اثر شد. بعد از فتنه ۸۸ تحریم‌های گسترده‌تری توسط غربی‌ها علیه ایران به اجرا گذاشته شد.

زاکانی با بیان اینکه برجام کشور را چند سال معطل کرد گفت: برجام  یک و دو را ماحصل اقدامات خصمانه غرب بر علیه ایران است، آمریکایی‌ها خواسته‌های‌شان را در قالب برجام یک و ۲ به ما تحمیل کردند وبه مسیر خصمانه خود ادامه دادند و بدترین تحریم‌های اقتصادی را علیه ایران به اجرا گذاشتند.

وی گفت: هرگاه زمینه‌ای برای پیروزی انقلاب به وجود آمده است آمریکایی‌ها و کشورهای استکباری به فکر ناکام گذاشتن مردم ایران افتادند.

زاکانی تصریح کرد: غربی‌ها دنبال راهزنی امید و ایمان مردم و تغییر نگرش و  باورهای مذهبی ملت ایران هستند اما آنان امروز در ضعیف‌ترین موضع قرار دارند. یک روزی آن‌ها در پی سرنگونی انقلاب اسلامی بودند اما امروز به ما التماس می‌کنند ما را رها کنید،امروز آمریکایی‌ها در سراسر منطقه، اسیر ایران هستند.

وی گفت : هرکجا خدمت به مردم و تبعیت از رهبری را سرلوحه خود قرار دادیم موجب موفقیت کشور شد، مشکلات برجا مانده از دولت‌های گذشته توسط دولت انقلابی رفع خواهد شد. وزرای دولت روحانی در ابتدای کار دکتر سید ابراهیم رییسی صحبت از دلار ۱۰۰ هزار تومان می‌کردند اما این سخن هرگز اتفاق نیفتاد.

زاکانی یادآور شد: امروز ملت ایران الگوی ملت‌های لبنان، یمن، عراق و سوریه و افغانستان  هستند، آمریکا در طول ۴۵ سال گذشته پشت سر هم در مواجهه با ایران دچار شکست شده است. آمریکایی‌ها امروز بدبخت تر از گذشته برای فرار از منطقه، لحظه شماری می‌کنند. آمریکا برای ما مشکل و مانع ایجاد کرده است اما ما از موانع آمریکایی‌ها عبور کرده‌ایم و در نزدیکی قله هستیم و به لطف الهی به زودی مقاومت در منطقه خروج آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را جشن خواهند گرفت.

شهردار تهران در مورد انتخابات در اسفند ماه گفت: مقدمه تشکیل یک مجلس قوی مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات است. دستگاه‌های نظارتی باید حواسشان باشد که عده‌ای به بهانه ایجاد زمینه مشارکت گذشته سیاه خود را سفید نکنند. سلامت انتخابات از افتخارات نظام اسلامی است.

زاکانی گفت: هدف قرار دادن  انتخابات  از فتنه‌های دشمنان جمهوری اسلامی است لبته دشمنان ایران همچون گذشته در این انتخابات نیز شکست خواهند خورد. امروز بیش از گذشته نیاز به تعمیق معنویت و گسترش بصیرت در ابعاد مختلف جامعه هستیم. ما نیازمند انسجام ملی و حضور همه جانب در صحنه‌های کشور با جهاد تبیین هستیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: نتیجه مسیر انقلاب آزادی، عدالت و معنویت است. به لطف الهی ملت ایران در انتخابات اسفند ماه نیز مانند سال‌های گذشته الگوی کشورهای اسلامی خواهند بود.

کد خبر 1741648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha