لزوم زیرسوال بردن سازمان ملل و حقوق بشر و مدعیان حقوق کودک

آیت الله عبادی گفت: انتظار داریم دولت انقلابی و مردمی و ایمانی به صورت فنی هر روز از سازمان ملل و حقوق بشر و مدعیان حقوق کودک و زن سوال شود چرا که جهان را بر همه بشر جهنم کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۰ دی) در دیدار با سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: در دولت سیزدهم با تلاش خستگی‌ناپذیری که آیت الله رئیسی دارند، وزارت امور خارجه کشور نیز همپای رئیس جمهور تدبیرهای فعال و تصمیم‌های کارساز در جهت سیاسی و اقتصادی دارد.

وی گفت: در کنار این تلاش‌ها، ارتباط با کشورهای همسایه و دوست خیلی حساب شده در حال انجام است نقش سیاست خارجی در این دولت نقش موثر اقتصادی دارد که بعد خود را نشان خواهد داد.

آیت الله عبادی با اشاره به ناپدید شدن هزاران پناهجویان به اروپا، تصریح کرد: اما در چنین وضعیت هیچ کسی از آنان سوال نمی‌پرسد؛ اروپایی‌ها که در کفرشان هم نفاق دارند امروز چهره آنان برای مردم عوام هم آشکار شده و هر روز در آنجا علیه‌شان تظاهرات است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان ادعای اروپا در خصوص دموکراسی و حکومت مردم بر مردم، گفت: سوابق و شناسنامه اروپایی نشان می‌دهد که از ۵۰۰ سال قبل اروپای وحشی به جان مردم دنیا افتادند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه مردم امریکا همین اروپایی‌های وحشی هستند که بر روی قبر بومیان ساختند، بیان کرد: آیا نباید از راه‌اندازی جنگ‌های بین المللی و جنایات اروپایی‌ها سوال شود و اینکه این چندهزار پناهنده به اروپا چه شدند و چه بلایی به سر آنان آمده است.

وی با بیان اینکه نظام و جامعه بین‌الملل اگر قانون ندارد پس چرا ادعا دارد در حالی که اسراییل در غزه به هیچ کسی رحم نمی‌کند و اگر قانون دارد قانون آن چیست و چرا اجرا نمی‌شود، افزود: انتظار داریم در دولت انقلابی و مردمی و ایمانی این سوالات به صورت فنی هر روز از سازمان ملل و حقوق بشر و مدعیان حقوق کودک و زن سوال شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: جهان را بر همه بشر جهنم کرده اند و باید فکری برای تمدنی شود که نوع بشر نجات پیدا کند و تنها اسلام است که حرف برای دنیا دارد و امروز آن هایی که شعورشان سر جا است از جنایت های آمریکا و اسرائیل بیزار هستند.

وی در پایان گفت: در دولت سیزدهم در عین حال که همه بدنه همراه نیست اما کارهای عظیمی در حال انجام است و امیدواریم بیش از پیش موفق باشند.

کد خبر 1741722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha