طرح حمایت از بیماران سرطانی در لرستان آغاز شد

طائف با بیان اینکه طرح حمایت از بیماران سرطان در استان آغاز شده است، گفت: بیماران با شرایط مربوط به ستاد اجرایی به بیمارستان امید برکت تهران معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مجید طائف مدیر، امروز(۱۰ دی)، در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان اظهارداشت: طرح حمایت از بیماران سرطان در استان آغاز شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان با بیان اینکه از سهمیه ۸۶ نفری استان مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، افزود: بیماران با شرایط مربوط به ستاد اجرایی به بیمارستان امید برکت تهران معرفی خواهند شد و تمام هزینه درمان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به هر بیمار پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از سه بنیاد احسان، برکت و ۱۵ خرداد تشکیل شده و فعالیت خود را در سطح استان انجام می‌دهد.

طائف با بیان اینکه در سال گذشته ارائه خدمات به حوزه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بوده که در سال جاری به ۵۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، گفت:  این خدمات شامل پک‌های کنکور، کمک مدرسه نمونه دولتی، کمک به فهم و درک دانش آموزان در مقطع ابتدایی و غیره است.

وی بیان کرد: برای احداث و ساخت مدارس کپرنشین، سنگ چین، چادری از ابتدای سال جاری تا به حال ۲۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه به نوسازی و مدارس استان پرداخت شده است.

کد خبر 1741796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha