برنامه‌های دهه بصیرت با رویکرد جهاد تبیین برگزار می‌شود

کاکایی گفت: برنامه‌های دهه بصیرت با شعار «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی» و با رویکرد جهاد تبیین برگزار می‌شود.

مجتبی کاکایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره ۹ دی روز بصیرت و اجرایی برنامه های هفته بصیرت و مقاومت در شهرستان، گفت:روز ۹دی ماه به عنوان روز بصیرت و پیوند امت با ولایت نشانگر بینش آگاهانه ملتی است که با شناخت دقیق و نگاه بصیر خود به خوبی به وظیفه ملی، اسلامی و اخلاقی خود عمل کرده و زیباترین تابلوی همبستگی و ولایت مداری را ترسیم کردند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب افزود: حرکت آگاهانه در راستای آموزه های دین مبین اسلام همان حرکت در مسیری است که ولی فقیه به عنوان عمود خیمه انقلاب اسلامی ایران ترسیم می کند.

وی با اشاره به اینکه امسال هفته بصیرت با ولادت حضرت زهرا (س) و هفته گرامی داشت مقام زن و مادر تقارن یافته است، خاطر نشان کرد: به همت سپاه ناحیه و حضور حداکثری مردم سه برنامه شاخص در شهرستان برگزار خواهد شد.

کاکایی تصریح کرد: برگزاری همایش ۹ دی، برگزاری مراسم جشن باشکوه میلاد حضرت زهرا(س)، بزرگداشت روز جهانی مقاومت، برگزاری چهارمین مراسم سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، نگاه به روشن گری و بصیرت افزایی جامعه با موضوعاتی هم چون جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین بحث انتخابات پیش رو نسبت به بصیرت افزایی مردم، نشست های روشنگری با حضور مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی  از شاخص ترین برنامه های این ایام مبارک است.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: با توجه به اینکه مهمترین بستری که امروز در اختیار ما قرار دارد فضای مجازی است لذا باید در این سه مناسبت نهایت استفاده را از این بستر ببریم و اجازه ندهیم دشمنان خللی در برپایی برنامه ها ایجاد کنند.

 وی اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدای خانوادگی، خانگی، پایگاه مقاومتی، حوزه ای، شهرستانی، برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل ها، اعزام مربیان و راویان مکتب حاج قاسم به مدارس با برنامه ریزی که آموزش و پرورش، اعزام گروه های جهادی ، برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «نامزد گلوله ها»، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و برگزاری مراسم دعای ندبه توسط بسیج مداحان، برپایی نمایشگاه با همت بسیج هنرمندان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شرکت در پویش سراسری به نیت حاج قاسم، برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) با نام میلاد کوثر توسط بسیج جامعه زنان از برنامه های پیش بینی شده در این ایام توسط سپاه ناحیه می باشد.

کاکایی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی، باور و ایمان مردم به ویژه جوانان را نشانه گرفته که در این راستا نشست‌های مختلف تبیینی در دهه بصیرت و هفته مقاومت در شهرستان برگزار می‌شود.  

کد خبر 1741819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha