جشن‌های میلاد کوثر در مساجد ملایر برگزار می‌شود

حجت الاسلام رستمی گفت: جشن های بزرگ کوثر در سطح شهرستان در تمامی مساجد، حسینیه ها ونشست های بصیرتی مکتب فاطمی توسط مبلغین و ائمه جماعات در سطح مساجد برگزار می شود.

 حجت‌ الاسلام روح الله رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ملایر، ضمن تبریک میلاد بانوی خوبی ها حضرت فاطه الزهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر گفت: همزمان با  این ایام ده ها برنامه مختلف توسط اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری سایر نهادهای فرهنگی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برپایی جشن بزرگ کوثر در سطح شهرستان در تمامی مساجد، حسینیه ها  خبر داد و افزود: همچنین در این هفته نشست های بصیرتی مکتب فاطمی در سطح شهر و روستا توسط مبلغین و ائمه جماعات در سطح مساجد برگزار می شود.

 وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی مادر در هفته زن در ملایر اشاره کرد و گفت: اجتماع دختران همراه با جشن ریحانه ها ویژه دانش آموزی، گفتمان دینی در سطح مدارس آموزش و پرورش و پایگاههای سلامت، کارگاه آموزشی ویژه خواهران مبلغ و مربیان  و کارگاه آموزشی با موضوع جمعیت و فرزندآوری در پایگاههای سلامت حسینیه ها از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

 رستمی به برگزاری کرسی تلاوت قرآن  در آموزش و پرورش همراه با مولوی خوانی و سخنرانی پیرامون شخصیت حضرت زهرا (س) در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) اشاره و تصریح کرد:جشن انقلاب در موسسات و مراکز قرآنی و پایگاههای سلامت، برگزاری مسابقه پیامکی، اعزام مبلغ به مدارس سطح شهر و روستا از برنامه های ایام ولادت حضرت زهرا در ملایر است.

 وی برگزاری ختم مجازی قرآن کریم، تجلیل از خواهران مبلغ ومربیان قرآنی، مسابقه قصه گویی با موضوع بهترین هدیه به  مادر دلنوشته با موضوع مادرم فاطمه (س) الگوی من را نیز از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد خبر 1741861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha