جهرم میزبان بیستمین شب شعر بین‌المللی فاطمی شد

پرنیان گفت: بیستمین همایش بین المللی «شب شعر فاطمی» با حضور شاعران آیینی داخلی و خارجی به میزبانی جهرم برگزار می شود.

رضا پرنیان در گفت‌وگو با خبرگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: بیستمین همایش بین المللی «شب شعر فاطمی» با حضور شاعران آیینی از ایران و تعدادی از کشورها به میزبانی جهرم برگزار می شود.

دبیر شب شعر فاطمی جهرم محور این شب شعر را «فاطمه مادر مقاومت» عنوان کرد و افزود: در این برنامه علاوه بر شاعران ایرانی، شاعرانی نیز از کشورهای فلسطین، سوریه، پاکستان و مصر حضور دارند.

وی ادامه داد: فاطمه سحر از پاکستان، یوسف سوندوق از سوریه، احمد الجنید از یمن، سید احمدحسین از پاکستان، معروف عبدالمجید محمد از مصر و محمد احمد حرب از کشور فلسطین شاعران هستند که در این شب شعر حضور داشته و شعرخوانی می کنند.

پرنیان اضافه کرد: همچنین احد ده بزرگی از شیراز، احمد بابایی از تهران، اعظم سادات حسینی از شیراز، محسن ناصحی از اصفهان، محمد حسین ملکیان از اصفهان، احمد خوانسالار از داراب و شهرام شاهرخی از جهرم به شعرخوانی می پردازند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت کنندگان در این شب شعر فاطمی از نوای مولودی خوانی سیدمحسن بنی فاطمه، ذاکر اهل بیت(ع) نیز بهره مند می شوند.

دبیر شب شعر فاطمی جهرم در پایان از عموم علاقمندان به شعر و ادب برای شرکت در این برنامه که 13 دی ماه از ساعت 19 در مصلی جمعه جهرم برگزار می شود، دعوت کرد.

کد خبر 1741897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha