️رشد ۵۰۰درصدی کمک‌های مومنانه مازندرانی ها در یلدای مهربانی

رحمن زاده از ️رشد ۵۰۰درصدی کمک‌های خیرین نیکوکار استان مازندران در شب یلدا نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: مازندرانی ها با پیوستن به پویش یلدای مهربانی به درستی نوع دوستی را مشق کردند.

 مهدی رحمن زاده- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امدادمازندران  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ضمن تحسیت همت والای مردم نوع دوست این خطه از شمال کشور برای رونق بخشیدن به سفره های یلدایی نیازمندان، اظهار کرد:  هر ساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار بسته تا بتوانیم با کمک خیرین عزیز، نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، حامیان و تمامی مردم نیک اندیش استان بسته‌های یلدایی را برای خانواده‌های نیازمند فراهم و شادی را برایشان رقم بزنیم.

وی با اشاره به برگزاری پویش یلدای مهربانی افزود: خداوند متعال را شاکریم در سالجاری با همت همه خیرین و هم استانی‌های عزیز توانستیم سفره‌های مددجویان عزیز را رنگین‌تر نماییم و توفیق داشتیم که شاهد رشد ۵۰۰ درصدی کمک‌های خیرین عزیز نسبت به سال گذشته باشیم.

رحمن زاده با تشکر از تمامی خیران و مردم نیک اندیش استان مازندران گفت: خیران و مردم شریف استان می توانند در تحقق ماموریت های این نهاد حمایتی در حوزه مددجویی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود را برای کمک به نیازمندان واریز نمایند.

کد خبر 1741913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha