برگزاری ۱۰ ویژه برنامه در مساجد شهرستان طبس طی دهه بصیرت و مقاومت

حجت الاسلام بهشتی فر گفت: ۱۰ ویژه برنامه در ۱۰ مسجد و هیات شاخص شهرستان طبس در دهه بصیرت و مقاومت اجرا می شود.

حجت الاسلام رضا بهشتی فر-مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: به مناسبت دهه مقاومت و بصیرت برنامه های مختلفی در شهرستان طبس اجرایی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه ۹دی و نشست های بصیرتی از جمله برنامه های دهه مقاومت و بصیرت در طبس بوده است و همچنین برگزاری مراسم جشن شب ولادت حضرت زهرا سلام الله علیه در تمامی مساجد و هیئات سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام بهشتی فر با اشاره به فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها گفت: مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شام شهادت ایشان ۱۳دی ماه در محل هیئت ابوالفضلی شهرستان طبس برگزار می شود.

مسئول تبلیغات اسلامی طبس در ادامه بیان کرد: ۱۰ ویژه برنامه در ۱۰ مسجد و هیئت شاخص شهرستان طبس در دهه بصیرت و مقاومت اجرا می شود که می توان به برگزاری محفل انس با قرآن، روایتگری مکتب حاج قاسم، شب شعر بصیرت و مقاومت و کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های شهر اشاره کرد.

وی در پایان گفت: طی این دهه بحث اعزام مبلغ به روستاهای فاقد روستا و تجلیل از مادران شهدا و پرده خوانی ویژه دانش آموزان در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 1741948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha