زندگی مومنانه زمینه ساز ظهور خواهد شد

محسن نسب امیری گفت: اگر خانواده این نهاد خرد اجتماعی خوب عمل کند و نگاه و عملش براساس نگاه معنوی و نگاه به زندگی حضرت زهرا (س) باشد قطعا نجات بخش جامعه خواهد بود و این ازدواج و زندگی زمینه ساز ظهور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به همت بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان جیرفت جشن میلاد حضرت زهرا (س) و ازدواج فاطمی زوج های جوان در جیرفت برگزار شد.

محسن نسب امیری در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: خداوند متعال برای تعالی، رشد و ازدیاد انسان ها، امر مقدس ازدواج را برای ما قرار داده است.

فرمانده سپاه جیرفت افزود: ازدواج یک فریضه عظیم و نورانی است که خداوند به عنوان مسیری برای رشد و تعالی ما قرار داده است و اما شیطان رجیم نیز این امر بزرگ را مورد هدف قرار داده تا جلوی رشد و تعالی بشر را بگیرد و او را از مسیر طاعت و بندگی خداوند منحرف کند.

وی ازدواج را امری مقدس خواند و ابراز کرد: امروز شیاطین عالم به اشکال مختلف و از راه های گوناگون به دنبال این هستند تا از ازدواج جوانان که منجر به تشکیل نهاد اجتماعی یعنی خانواده می شود، جلوگیری کنند.

نسب امیری وقتی انسان ها ازدواج می کنند یک خانواده شکل می گیرد و شیطان می داند خانواده یک اصل و ارزش برای ارتقا و تکامل بشریت است پس این نهاد را مورد هجمه قرار می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت اضافه کرد: شیاطین عالم نیز همان جایگاهی که موجب تعالی و رشد انسان می شود را مورد هدف قرار می دهند، اظهار کرد: خوشا به حال کسانی که این ازدواج را به نیت تقرب به خداوند و به دور از گناه انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از امر ازدواج در وهله نخست باید رسیدن به رشد و تعالی معنوی باشد و دوم به دنیا آوردن فرزندانی برای سربازی امام زمان (عج) باشد.

نسب امیری عنوان کرد: ازدواج فرصتی نه تنها برای رشد و نجات زن و مرد است بلکه فرصتی برای نجات نسل آینده و جامعه خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت تصریح کرد: اگر خانواده این نهاد خرد اجتماعی خوب عمل کند و نگاه و عملش براساس نگاه معنوی و نگاه به زندگی حضرت زهرا (س) باشد قطعا نجات بخش جامعه خواهد بود و این ازدواج و زندگی زمینه ساز ظهور خواهد شد.

کد خبر 1742024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha