جزئیات برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در خرم‌آباد اعلام شد

حجت الاسلام غلامی گفت: مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روز چهارشنبه ۱۳ دی در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، امروز در جمع خبرنگاران اظهلرداشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از رویش های انقلاب اسلامی بود که علاوه بر خدمات فراوان در ایجاد و حفظ امنیت منطقه، به واسطه روحیه جهادی، ولایی و ایمان خالصانه خود یک مکتب را برای رهپویان حقیقت در عصر حاضر به یادگار گذاشت.  

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: امروز همین مکتب ماندگار، الهام بخش بسیاری از جنبش های انسانی در عرصه های مختلف منطقه و جهان است.  

وی با اشاره به اینکه اقدام رذیلانه شیطان بزرگ و متحدان چپاول گر آن در ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام با قصد خدمت به تروریسم و حکومت های خودکامه اتفاق افتاد، عنوان کرد: جوانان جبهه مقاومت با الگوپذیری از مکتب جهادی حاج قاسم لحظه به لحظه عرصه را بر آمران و عاملان این ترور آشکار تنگ کرده و نابودی کامل رژیم منحوس صهیونیستی به عنوان بزرگترین هم پیمان آمریکای جهان خوار را خون بهای سپهبد شهید سلیمانی قرار دادند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن اسطوره ایثار و مقاومت و همچنین یار دیرین و همرزم شهید ایشان سردار سیدرضی موسوی، از عموم مردم انقلابی استان دعوت کرد با حضور گسترده در آئین یادبود سرداران شهید خود حضور یافته و بر تداوم فرهنگ استکبار ستیزی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه تاکید نمایند.  

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روز چهارشنبه ۱۳ دی در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود.

کد خبر 1742043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha