شخصیت کامل شهید سلیمانی برگرفته از تربیت فاطمی است

شعبانی گفت: شخصیت کامل و الهام بخش شهید سلیمانی برگرفته از تربیت فاطمی، فرهنگ علوی و عمل حسینی و عاشورایی است.

علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به یالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت:مکتب شهید سلیمانی، همان مکتب مدیریت اسلامی است که به خوبی توانسته در عرصه عملیاتی، عمده ویژگی های آن را محقق سازد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: مکتب ایشان یک مکتب تخصصی، فقهی، فلسفی یا سیاسی نیست، بلکه یک مکتب تربیتی، است. خاصیت این مکتب تأثیر بر شخصیت آدمی، جهت دهی به رفتار و بینش و انسان ساز است.  

وی خاطر نشان کرد: وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی نمونه ای برتر از تربیت یافتگان انقلاب اسلامی است و مکتب این شهید والامقام باید بعنوان راهنما و الگوی زندگی برای نوجوانان و جوانان کشور تبیین شود لذا سالگرد شهادت شهید سلیمانی فرصتی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطر این شهید بزرگوار است که به عنوان هفته مقاومت نام گذاری شده است.

شعبانی با اشاره به برنامه های هفته مقاومت در استان، تصریح کرد: هفته مقاومت از ۱۳ الی ۱۹ دی ماه است که شعار محوری امسال به نام «شهید القدس» نام گرفته و  در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه برنامه ویژه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و ۲ کاروان نیز راهی مزار شهید سلیمانی خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اظهار کرد:در هفته مقاومت باید تمامی دستگاه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی زندگی‌نامه این شهید بزرگوار برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی برگزار کنند.

وی گفت:ایمان واقعی به خدا، بصیرت، دشمن شناسی، مردم دوستی، خدمت صادقانه به مردم و دشمن ستیزی از فاکتورهای مهم مکتب شهید سلیمانی است.

کد خبر 1742086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha