۱۹۸ اثر به کنگره شعر منطقه ای «حماسه ساز میدان» در گلستان ارسال شد

غریب آبادی گفت: ۱۹۸ اثر به کنگره شعر منطقه ای «حماسه ساز میدان» در بخش های شعر، داستان کوتاه و دلنوشته در گلستان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، قاسم غریب آبادی امروز (سه شنبه ١٢ دی) در مراسم اختتامیه کنگره شعر منطقه ای «حماسه ساز میدان» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گفت: کنگره شعر منطقه ای «حماسه ساز میدان» در گلستان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها با هدف تبیین و نشر افکار و اندیشه های شهید سلیمانی با مشارکت جمعیت هلال‌احمر گلستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار  شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: فراخوان این کنگره از آبان در محورهای؛ رزمندگان بدون مرز(جبهه مقاومت اسلامی)، مدافعان حرم، انقلاب اسلامی، گذشته و نگاه به آینده، نقش سردار در پیشبرد اهداف اسلامی و انقلاب و جهاد تبیین آغاز شد.

وی ادامه داد: به دبیرخانه این کنگره ١٩٨ اثر از استان های گلستان، گیلان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی در قالب های شعر کلاسیک و آزاد، داستان کوتاه و ۱۰۰ کلمه ای و دلنوشته ارسال شد.

غریب آبادی گفت: در این مراسم برگزیدگان کنگره منطقه ای حماسه ساز معرفی و تجلیل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته و برای اولین بار در استان، عصر شعر سلیمانی به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در  هلال احمر استان برگزار شده بود.

کد خبر 1742119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha