عطرافشانی مزار شهید گمنام به همت جانبازان و توان یابان

در آستانه چهارمین سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مزار شهید گمنام در مصلی امام خامنه ای شیروان با حضور جمعی از جانبازان و توان یابان این شهرستان عطر افشانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، روز سه شنبه ۱۲ دی ماه با حضور جمعی از جانبازان، توان یابان و مسئولان با حضور بر سر مزار شهید گمنام آرام گرفته در مصلای بزرگ امام خامنه ای ضمن گرامیداشت رشادت های سردار سلیمانی مزار این شهید گمنام را عطر افشانی کردند.

حاضران در این مراسم با حضور خود به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها اعلام کردند همه ما موظفیم امنیت و آرامش این روزهای سرزمین را قدر بدانیم و بدون ریا و تظاهر، خدمتگزار این مردم به ویژه جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا باشیم.

در این آیین، شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده ضد تروریسم و معروف به سردار دلها، پس از عمری مجاهدات خالصانه در راه خدا و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در ساعت ۱:۲۰ بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد توسط تروریستهای آمریکایی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1742157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha