شهید حاج قاسم سلیمانی به آحاد مسلمانان و آزادیخواهان دنیا تعلق دارد

سردار حسینی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب به آحاد مسلمانان و آزادیخواهان در دنیا و جبهه مقاومت تعلق دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار سیدموسی حسینی امروز (سه شنبه ۱۲ دی) در مراسم «نهضت خدمت مومنانه به یاد حاج قاسم» در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان گفت: در حال حاضر خدمت مومنانه به عنوان یک فرهنگ در جامعه رواج پیدا کرده و گروه‌های جهادی در این راستا به صورت مجاهدانه گام بر می دارند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه خدمت و عمل جهادی در سرلوحه کار گروه‌های جهادی قرار دارد، افزود: در دل این خدمت جهادی دو مولفه مدیریت حکمت و مدیریت عشق وجود دارد.

وی با اشاره به گفتمان سیدالشهدای جبهه مقاومت، ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب به آحاد مسلمانان و آزادیخواهان در دنیا و جبهه مقاومت تعلق دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: خدمات گسترده و غیرقابل شمارش از سوی جهادگران بسیجی و گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی به مردم انجام شده است.

وی اظهارداشت: در این مراسم به نام شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۵۰ سری جهیزیه به به نوعروسان گلستانی و هشت هزار بسته معیشتی بین خانوار های کم برخوردار به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال توزیع می شود.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم نیز ۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان آزاد شدند و ۵۴ پروژه محرومیت زدایی عام المنفعه افتتاح شد.

کد خبر 1742162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha