مساجد از شئون اولی الامر هستند

حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه مساجد از شئون اولی الامر هستند افزود: جذب نوجوانان و جوانان به مساجد نیازمند طرح های جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌ الاسلام مجتبی محمدی در نشست با مدیران کانون‌های مساجد شهرستان اردل که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان در دفتر امام جمعه شهرستان اردل برگزار شد، مساجد از شئون اولی الامر هستند.

امام جمعه شهرستان اردل ادامه داد: جذب نوجوانان و جوانان به مساجد نیازمند طرح های جدید است.

وی با اشاره به اینکه جلسه هم اندیشی بسیار خوبی برگزار شده است و برای انجام فعالیت ها نباید منتظر مرکز بود، ادامه داد: مدل جذب نوجوانان و جوانان باید بر اساس طرح های جدید و نو انجام پذیرد.

بر اساس این گزارش در ادامه حجت الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه، در این نشست گفت: رسالت اصلی امامت جمعه، درایت، پیگیری و مسئولیت پذیری است که از خصوصیات بارز امام جمعه شهرستان اردل است.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۲ مجموعه مدیریت کانون های خدمت رضوی و کانون های فرهنگی هنری مساجد برای انجام فعالیت های فرهنگی در کنار هم قرار گرفته اند، ادامه داد: ان شاءالله از حمایت، هدایت و تسهیل گری معنوی و فرهنگی امام جمعه بهره مند خواهیم شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: امام جمعه پدر معنوی در شهرستان است و محور اصلی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و معنوی و ... است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید توسط امام جماعت مسجد معرفی شود، افزود: در مساجد فاقد امام جماعت معرفی و تایید مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با امام جمعه شهرستان، بخش و شهر ها است.

کد خبر 1742168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha