شهید سلیمانی عمرش را فدای اقتدار کشور کرد

حجت‌الاسلام فیضی گفت: شهید سلیمانی عمر خود را برای اقتدار، آبرو، امنیت پایدار، تمامیت ارضی و ناموس ملت گذاشت و باید قدردان زحماتش باشیم و راهش را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محرم فیضی امروز(سه‌شنبه، ۱۲ دی)  در یادواره شهدای محل و گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در محل مسجد میرزا این شهر یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و اظهارکرد: مردم کشورمان در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از ارزش‌های انقلاب اسلامی و کیان کشور دفاع کردند.

استاد حوزه علیمه حضرت ولی‌عصر(عج) بندر آستارا افزود: عزت، اقتدار و امنیت کشورمان مرهون خون شهدا است و مسیر آنان را باید با تمام توان ادامه دهیم.

وی با بیان‌اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جهانی برای مقابله با مستکبران و ظالمان در جهان است، تصریح‌کرد: یکی از اقدامات ارزشمند شهید سلیمانی همراه کردن افکار عمومی دنیای اسلام برای مقابله با مستکبران بود که نتایج آن را الان نیز می‌بینیم.

حجت‌الاسلام فیضی با اشاره به اینکه سردار دل‌ها  شهید حاج قاسم سلیمانی و گروه‌های مقاومت؛ داعش را در عراق و سوریه از بین بردند، گفت: اگر زحمات و تلاش و مجاهدت سردار سلیمانی نبود ما باید با داعش در ایران می‌جنگیدیم.

شهید سلیمانی عمرش را فدای اقتدار کشور کرد

این کارشناس علوم دینی و مذهبی خاطرنشان‌کرد: شهید سلیمانی عمر خود را برای اقتدار، آبرو، امنیت پایدار، تمامیت ارضی و ناموس ملت گذاشت و باید قدردان زحماتش باشیم و راهش را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام فیضی یاد و خاطره شهید سید رضی موسوی را گرامیداشت و گفت: هر چقدر این عزیزان ما مظلومانه به شهادت برسند سقوط رژیم صهیونسیتی نزدیک‌تر می‌شود.

گفتنی است، این مراسم در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی، قرارگاه محله اسلامی مسجد، پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدزاده و حوزه شهید نژند نقیب‌زاده شهری آستارا برگزار شد.

مداحی سخاوت فضلی‌نژاد و سینه‌زنی حاضرین پایان بخش یادواره شهدای محل و گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد میرزا بندر آستارا بود.

کد خبر 1742184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha