جوانان مسجدی باید از شخصیت شهید سلیمانی الگو بگیرند

غلامی گفت: ما باید دلیرمردی ها و رشادت های حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم را برای مردم و جوانان بازگو کنیم تا جوانان و نوجوانان از شخصیت حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند.

معصومه غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم یک مجاهدِ عارف و با بصیرت بود که واقعاً ویژگی‌های متعددی داشت.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا عاصمی در کرمانشاه افزود: این شهید پرچمدار مکتب مجاهدت، مقاومت و اخلاص بود و سربازی بی ادعا که جان بر کف برای حفظ اسلام و ایران رشادت و جانفشانی کرد و یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد.  

وی خاطر نشان کرد: این سردار شجاع، دلیر و مهربان با منش والا و نگاه پدرانه و دلسوزانه در عرصه های مختلف برای عزت ایران اسلامی نقش آفرینی می ­کرد.

غلامی با اشاره به اینک شهادت حاج باعث شد جوانان در ادامه مسیر ناب ثابت قدم تر شوند، تصریح کرد: امروز همه وظیفه داریم در ترویج و تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان اسلامی، مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بیان ویژگی های شخصیتی شهید والامقام به عنوان تربیت یافته مکتب اسلامی و قهرمان ملت ایران و امت اسلامی که در خط مقدم جهاد و مقاومت رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموخت، کوشا باشیم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموند؛ به شهید سلیمانی به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز باید نگاه کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا عاصمی با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی در راستای ارزش و مقام این شهید برگزار می شود، اظهار کرد:همزمان با گرامیداشت  چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و یارانش و تقارن آن با نکوداشت سالروزشهادت شهیدعلیرضا عاصمی و همرزمان آن شهید گرد همایی بزرگی برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حبیب غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و با مداحی  حسن گمار روز چهارشنبه۱۳ دی ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴:۳۰لغایت ۱۶:۳۰ واقع در شهرک پرواز، بلوارشهیدفرهادامجدیان، مجموعه و مسجدفرهنگی، مذهبی شهیدعلیرضاعاصمی (مرکز فرهنگی مسجدشهیدعاصمی) برگزار می شود.

غلامی در پایان افزود: ما باید دلیرمردی ها و رشادت های حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم را برای مردم و جوانان بازگو می کردیم، ما باید وحشی گری های داعش در برابر شیعیان سوریه را شفاف به جوانان خود گوشتزد می کرده تا امروز لیبرال ها و غربگرایان مدعی رفتن بسیجیان و رزمندگان به دفاع از حرم برای گرفتن به بهانه سهمیه کنکور ویژه فرزندانشان و دریافت حقوق نمی شدند.

کد خبر 1742200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha